ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Zhengzhou, Henan, China
  • درباره ما : تولید کننده حرفه ای تجهیزات آزمایشگاهی با بیش از ۱۰ سال تجربه در تولید و فروش اواپراتور خلاء است. محصولات ما دارای گواهینامه به بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه فروخته شده است که به طور گسترده در مهندسی شیمی ، داروسازی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. ما به مفهوم "وفادار ، مسئول ، حرفه ای" پایبند هستیم و همه کارکنان را تشویق می کنیم که یک قلب و یک کار داشته باشند. ذهن ، با خرد جمعی و تلاش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده حرفه ای تجهیزات آزمایشگاهی با بیش از ۱۰ سال تجربه در تولید و فروش اواپراتور خلاء است. محصولات ما دارای گواهینامه به بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه فروخته شده است که به طور گسترده در مهندسی شیمی ، داروسازی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. ما به مفهوم "وفادار ، مسئول ، حرفه ای" پایبند هستیم و همه کارکنان را تشویق می کنیم که یک قلب و یک کار داشته باشند. ذهن ، با خرد جمعی و تلاش هماهنگ ، به منظور ارائه محصولات با کیفیت بالا اما کم هزینه به مشتریان خود کار کنید. تحت تلاش تیم ما ، محصولات ما از سراسر جهان به دانشگاه ها ، آزمایشگاه های تحقیقاتی و امکانات تولید صادر می شود. به عنوان یک تولید کننده حرفه ای ، ما همچنین می توانیم خدمات سفارشی را مطابق با نیاز مشتری ارائه دهیم. دسته های اصلی محصولات ما شامل اواپراتور روتاری ، پمپ خلاء ، تجهیزات تقطیر مولکولی ، تقطیر مسیر کوتاه ، راکتورهای شیشه ای ، کوره خشک کن ، تجهیزات استخراج ، دستگاه پرس حرارتی رزین ، سقوط اواپراتور فیلم و سایر ابزارهای آزمایشگاهی. و همه محصولات دارای تاییدیه هستند.
    خدمات تخصصی و کامل
    ما یک تیم خدمات حرفه ای داریم که هر گونه پشتیبانی مفیدی را برای کمک به شما در حل مشکل در کل معامله ارائه می دهد.
    کیفیت برتر محصول
    محصولات ما از مواد با کیفیت بالا با طول عمر بیشتر و عملکرد کامل ساخته شده است ، و ما در داخل و خارج از شهرت بالایی برخوردار هستیم که از کیفیت برتر ما در محصولات بهره می برد.
    تجربه غنی
    به عنوان یک تولید کننده حرفه ای تجهیزات آزمایشگاهی ، ما نزدیک به ۱۰ سال تجربه در زمینه تولید داریم و محصولات ما در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه به فروش می رسد ، بنابراین می توانید با خیال راحت محصولات ما را خریداری کنید.
    آخرین فن آوری
    ما بر اساس زمان پیش می رویم و آخرین فناوری تضمین محکم ما برای محصولات عالی است.
    تیم مجرب و کارآمد
    کارکنان ما متعهد به ارائه خدمات رضایت بخش به مشتریان ، ارائه اطلاعات دقیق محصولات و قیمت های ترجیحی در هنگام پیش فروش و ارائه راه حل های مناسب در زمان پس از فروش هستند. ما دارای یک تیم تحصیلکرده ، پر انرژی ، سخت کوش با توانایی حرفه ای قوی و تمرکز هستیم در مورد وحدت و همکاری ما به اصل "کار مردم گرا و صادقانه" متعهد هستیم تا مشتریان خود را در طول معامله بدون نگرانی ارائه دهیم. شرکت ما شامل بخش تولید ، بخش بازرسی کیفیت ، بخش پرسنل اداری ، بخش مالی ، تحقیق و توسعه محصول و خرید است بخش ، بخش تجارت الکترونیک و غیره. تیم تجارت خارجی "حرفه ای و استاندارد" ما همیشه محصولات با کیفیت بالا و خدمات کارآمد را در اختیار مشتریان قرار می دهد!
    تیم تحقیق و توسعه ما متشکل از مهندسان ماهر ، آگاه و با تجربه است. آنها دارای دانش علمی پیشرفته و توانایی کار فوق العاده هستند. آنها بر نوآوری تکنولوژیکی و توسعه محصول تمرکز کرده اند و در تولید ابزار آزمایشگاهی پیشرو شده اند. کارخانه ما دارای راندمان تولید بالا است ، الزامات دقیق مدیریت کیفیت را برآورده می کند و می تواند تولید انبوه و سفارشی سازی خصوصی را انجام دهد ، با سریعترین سرعت تحویل دهد و از سالم بودن کالا اطمینان حاصل کند. به طور خلاصه ، ما می توانیم با افتخار این را تضمین کنیم ، با تکنیک قوی ما توانایی ها و سطح کسب و کار ، ما می توانیم به موقع به پیچیده ترین سوالات فنی شما پاسخ دهیم و به شما کمک کنیم هر مشکلی را که با آن روبرو می شوید حل کنید. با تشکر از حمایت و محبت شما ، بیشتر تلاش خواهد کرد تا با محصولات بهتر به مشتریان پس دهد!

    بستن
محصولات
فریز خشک کن آزمایشگاهی ZLGJ-10
فریز خشک کن آزمایشگاهی ZLGJ-12
فریز خشک کن آزمایشگاهی ZLGJ-18
فریز خشک کن خانگی
یخ خشک کن خانگی برای فروش
چیلر DLSB 5L-40
پمپ وکیوم دیافراگمی YH500
اجاق خشک کن خلاء DZF
اجاق خشک کن با دمای ثابت
همزن مغناطیسی قابل تنظیم دما TWCL-T
همزن مغناطیسی نوع صفحه هوشمند ZNCL-BS
همزن مغناطیسی نوع بشقاب CJB-A