ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Office ۱۶۰۵, Jinshan Building, ۵۵۵ Changshou South Road, Ningbo ۳۱۵۱۰۰ China
  • درباره ما : شرکت تامین و تجهیزات پزشکی مطمئنی ، محدود ، واقع در شهر بندری مرفه ، نینگبو ، چین ، یک شرکت تولید کننده و حرفه ای پیشرو است که عمدتاً در تهیه انواع لوازم یکبار مصرف پزشکی ، پانسمان جراحی ، تشخیص ، تجهیزات پزشکی ، میکروسکوپ و محصولات آزمایشگاهی مشغول است. از امکانات حمل و نقل مناسب و محیط کار خوب برخوردار است.شرکت تامین و تجهیزات پزشکی مطمئناً به دلیل شهرت خود به عنوان تامین کننده محصول د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تامین و تجهیزات پزشکی مطمئنی ، محدود ، واقع در شهر بندری مرفه ، نینگبو ، چین ، یک شرکت تولید کننده و حرفه ای پیشرو است که عمدتاً در تهیه انواع لوازم یکبار مصرف پزشکی ، پانسمان جراحی ، تشخیص ، تجهیزات پزشکی ، میکروسکوپ و محصولات آزمایشگاهی مشغول است. از امکانات حمل و نقل مناسب و محیط کار خوب برخوردار است.
    شرکت تامین و تجهیزات پزشکی مطمئناً به دلیل شهرت خود به عنوان تامین کننده محصول درجه یک ، قیمت مناسب و خدمات کامل مشهور است. با سالها تجربه غنی در تولید ، صادرات و انتخاب کارخانه های شریک حمایتی در زمینه اقلام پزشکی ، محصولات ما از شهرت بالایی در داخل و خارج برخوردار هستند
    بازارهای بین المللی به دلیل کیفیت بالا علاوه بر این ، ما برای یک حرفه ای ترتیب می دهیم تا کالاها را در آنجا بازرسی کند
    انبار قبل از حمل و نقل
    مطمئناً شرکت تامین و تجهیزات پزشکی ، محدود می تواند محصولات را با توجه به نیاز و مشخصات مشتریان سفارشی تولید کند. در شرکت مطمئن پزشکی ما موجود است. اکثر محصولات ما توسط گواهینامه های و تأیید شده اند. برخی از محصولات ما همچنین دارای گواهی هستند.
    مطمئناً شرکت تامین تجهیزات و تجهیزات پزشکی ، محدود در مواد اولیه با کیفیت بالا و ، تورنیکت های بدون لاتکس ، روتختی ، روکش پای جراحی و برخی دیگر از محصولات مرتبط با تخصص دارد. محصولات ما برای کیفیت خوب ، بسته بندی خوب و خدمات بهتر در بازار داخلی و خارج از شهرت بالایی برخوردارند.
    مطمئناً شرکت تامین و تجهیزات پزشکی ، محدود صادقانه از هر گونه سوالی در مورد محصولات ما از سراسر جهان استقبال می کند و ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما در آینده نزدیک هستیم.
    صداقت ، صداقت و قابلیت اطمینان اجزای کسب و کار ما هستند.
    محصولات ما را انتخاب کنید ، از کیفیت و خدمات ما لذت خواهید برد.

    بستن
محصولات
گوشی پزشکی تک سر SR1002
گوشی پزشکی تک سر SR1001
گوشی پزشکی تک سر SR1000
گوشی پزشکی دو سر SR1005
اسپیرومتر تشویقی Triflow SR8032C
SR2122 Penlight
ظرف شارپ SR-F04
SR-T028
تورنیکت بدون لاتکس
کاتتر مجرای ادرار SR8102 (لاتکس قرمز)
کاتتر لاتکس Malecot SR8108
تیوب لاتکس SR8107