ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱ Factory:Building ۱۲,Songshan Lake,Small and Medium-Sized Science and Technology Park, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : متخصص ۳۱ ساله تجهیزات پیشرفته آزمایش محیطیبه دلیل نام تجاری تجهیزات آزمایش محیطی در چین از سال ۱۹۹۰ مشهور است. در اتاقهای آزمایش آب و هوا ، اتاقهای آزمایش شوک حرارتی ، اتاقهای ورودی ، اتاقهای سوختگی و اتاقهای آزمایش پیری ، کوره های خشک کن ، تخصص دارد. آزمایش کننده های اسپری نمک ، تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی و غیره کارخانه واقع شده است ، مساحت آن ۵۰۰۰ متر مربع است و بیش از ۲۰۰ کارمند از جمله ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    متخصص ۳۱ ساله تجهیزات پیشرفته آزمایش محیطی
    به دلیل نام تجاری تجهیزات آزمایش محیطی در چین از سال ۱۹۹۰ مشهور است. در اتاقهای آزمایش آب و هوا ، اتاقهای آزمایش شوک حرارتی ، اتاقهای ورودی ، اتاقهای سوختگی و اتاقهای آزمایش پیری ، کوره های خشک کن ، تخصص دارد. آزمایش کننده های اسپری نمک ، تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی و غیره کارخانه واقع شده است ، مساحت آن ۵۰۰۰ متر مربع است و بیش از ۲۰۰ کارمند از جمله ۲۶ مهندس تحقیق و توسعه دارد. همچنین دارای دفاتر در منطقه توسعه صنعتی صنعتی شنژن و است.
    برای کیفیت متولد شده است ، برای آینده آزمایش کنید
    متولد کیفیت ، آزمون آینده ، همیشه فلسفه ماست. ایده بهتر ، طراحی بهتر و کیفیت بهتر هدف ما است. برای نوآوری مداوم تلاش می کند و سالانه حداقل ۵ طرح جدید منتشر نمی کند. تیم قوی تحقیق و توسعه و کارگران ماهر ما کلید موفقیت ما هستند. مهم نیست که این یک پروژه استاندارد یا سفارشی است ، ما تجربه زیادی در زمینه مدیریت آن داریم تا مشتریان در سراسر جهان هنگام کار با ما از بهره بیشتری ببرند. و برای اطمینان از رعایت استانداردهای آزمون خاص شما ، اجزای اصلی و قطعات از مارک معروف وارداتی استفاده می کنند. به همین دلیل از جمله مشتریان بلند مدت ما هستند.
    چرا ما را انتخاب کنید
    به عنوان یک تامین کننده درجه یک و شریک قابل اعتماد ، ما دارای گواهینامه هستیم و برای کلیه محصولات خود تأییدیه را دریافت کرده ایم. کلیه تجهیزات ۷*۲۴ ساعت قبل از تحویل آزمایش شده است. این توضیح می دهد که چرا نام تجاری خصوصی انتخابی برای بسیاری از شرکت های مارک معروف است و همچنین یکی از معدود تأمین کنندگان تعیین شده است که توسط ۵۰۰ شرکت برتر شناخته شده است.
    اجازه دهید ۳۱ سال تجربه حرفه ای برای شما نیز مفید باشد. و در همین حال ، ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستیم.
    از توزیع کنندگان استقبال می شود ، امروز برای شروع سفارش خود استعلام بگیرید.

    بستن