ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۹۳ Jiangning Road, Jing'an District, Shanghai ۲۰۰۰۴۱, China
  • درباره ما : چین یک شرکت خدمات تجاری جامع با محوریت تجارت بین المللی دارویی است. این شرکت زیرمجموعه ای کاملاً زیر مجموعه است. این شرکت در سال ۱۹۸۵ تأسیس شد و دارایی خالص تقریباً ۲۰۰ میلیون یوان این هتل دارای امکانات تجاری کامل و ۲۳۰۰۰ متر مربع املاک از جمله ساختمان اداری و مراکز خرید در منطقه تجاری غرب نانجینگ غربی شانگهای و انبارهای متعدد است.تجارت بین المللی بر اساس بسترهای گروه انجام می شود و هدف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چین یک شرکت خدمات تجاری جامع با محوریت تجارت بین المللی دارویی است. این شرکت زیرمجموعه ای کاملاً زیر مجموعه است. این شرکت در سال ۱۹۸۵ تأسیس شد و دارایی خالص تقریباً ۲۰۰ میلیون یوان این هتل دارای امکانات تجاری کامل و ۲۳۰۰۰ متر مربع املاک از جمله ساختمان اداری و مراکز خرید در منطقه تجاری غرب نانجینگ غربی شانگهای و انبارهای متعدد است.
    تجارت بین المللی بر اساس بسترهای گروه انجام می شود و هدف آن گسترش محصولات و خدمات دارویی با کیفیت بالا در جهان است. از طریق همکاری نزدیک با شرکت های بزرگ دارویی داخلی ، محصولات دارویی با کیفیت بالا و راه حل های کلی به مشتریان خارج از کشور ارائه می شود. ما یک شرکت داروسازی معروف در چین با شرکای خود در بیش از ۸۰ کشور و منطقه در سراسر جهان هستیم.
    ما مدتهاست که بر حوزه پزشکی و سلامت تمرکز کرده ایم. مشاغل اصلی ما ثبت نام در خارج از کشور و واردات و صادرات محصولات دارویی مانند آماده سازی ، دستگاه های پزشکی و معرفهای تشخیصی را پوشش می دهد. صادرات تجهیزات مهندسی داروسازی ، خطوط تولید و خدمات فنی ؛ واردات و صادرات محصولات بهداشتی ، افزودنی های غذایی و عصاره های گیاهی. در سال ۲۰۲۰ ، حجم کل واردات و صادرات این شرکت تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار آمریکا است. در حال حاضر ، ما بیش از ۲۰ گواهی ثبت نام در خارج از کشور برای آماده سازی ، ها و تجهیزات پزشکی به دست آورده ایم و به بسیاری از شرکت های دارویی داخلی برای دسترسی به بازار بین المللی کمک کرده ایم.
    در طول سالها ، این شرکت همیشه به ایده "حرفه ای ، کارآمد ، منسجم ، مترقی" پایبند بوده و ماموریت "ایجاد ارزش ، خدمت به مشتریان و پرورش کارکنان" را بر عهده دارد. هدف استراتژیک ما این است که مشتریان را به عنوان مرکز و تبدیل به یک شرکت واردات و صادرات دارویی در سطح جهانی شود.

    بستن