ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Labor Building, No. ۵۵ Longhai West Road, Zhongyuan District, Zhengzhou City, Henan Province
  • درباره ما : ولن سالها تجربه در زمینه تولید و فروش ابزار آزمایشگاهی دارد و ما به ارائه مناسب ترین تجهیزات و راه حل ها اختصاص داده ایم.در همه مراحل ، با رعایت اصل نوآوری مداوم ، تحت عنوان تضمین کیفیت محصول ، محصولات ما می توانند با توجه به تغییرات بازار و نیازهای مشتری به طور فزاینده ای غنی و کامل شوند.در حال حاضر ما صاحب ، تقطیر مولکولی ، و غیره تجهیزات آماده سازی کلید در دست هستیم. در عین حال ، راه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ولن سالها تجربه در زمینه تولید و فروش ابزار آزمایشگاهی دارد و ما به ارائه مناسب ترین تجهیزات و راه حل ها اختصاص داده ایم.
    در همه مراحل ، با رعایت اصل نوآوری مداوم ، تحت عنوان تضمین کیفیت محصول ، محصولات ما می توانند با توجه به تغییرات بازار و نیازهای مشتری به طور فزاینده ای غنی و کامل شوند.
    در حال حاضر ما صاحب ، تقطیر مولکولی ، و غیره تجهیزات آماده سازی کلید در دست هستیم. در عین حال ، راه حل های استخراج سفارشی با توجه به نیاز شما نیز ارائه می شود.
    علاوه بر این ، ما همچنین دستگاه جوجه کشی ، جعبه تست ثبات دارو ، جعبه عقیم سازی هوای گرم ، خشک کن فریزر ، اتاق آزمایش متناوب درجه حرارت بالا و غیره را ارائه می دهیم. آنها به طور گسترده ای در زمینه هایی مانند علوم زندگی ، درمان پزشکی ، الکترون ، صنایع شیمیایی ، کشاورزی کاربرد دارند. ، زیست شناسی ، متالورژی ، حفاظت از محیط زیست و غیره.
    به طور خلاصه ، با سیستم محصول غنی و سیستم فروش کامل ، این ساده ترین و خوشحال کننده ترین هدف ما است که بهترین تجربه خرید تجهیزات آزمایشگاهی را در اختیار شما قرار دهیم. منتظر دیدار شما.

    بستن