ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Changzhou Chuangke Drying Granulating Equipment Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۶۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ROOM ۶۰۰۵ NO.۲۱۰ SIPING RD. SHANGHAI , CHINA
  • درباره ما : تجهیزات خشک کردن و دانه بندی شرکت با مسئولیت محدود در تحقیق ، توسعه و تولید ماشین آلات خشک کن ، گرانول ، آسیاب و مخلوط کن مشغول است. جذب شرکت من از فناوری و تجربه پیشرفته خارجی ، مطابق با الزامات ملی در طراحی ، توسعه ، تولید ، نصب و خدمات در یک ، اما مطابق با استانداردهای بین المللی سیستم کیفیت ، برای اطمینان از کیفیت محصول. نوآوری و تحول مداوم در توسعه تجهیزات خشک کردن ، تحقیق ، طراحی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تجهیزات خشک کردن و دانه بندی شرکت با مسئولیت محدود در تحقیق ، توسعه و تولید ماشین آلات خشک کن ، گرانول ، آسیاب و مخلوط کن مشغول است. جذب شرکت من از فناوری و تجربه پیشرفته خارجی ، مطابق با الزامات ملی در طراحی ، توسعه ، تولید ، نصب و خدمات در یک ، اما مطابق با استانداردهای بین المللی سیستم کیفیت ، برای اطمینان از کیفیت محصول. نوآوری و تحول مداوم در توسعه تجهیزات خشک کردن ، تحقیق ، طراحی و ساخت طیف وسیعی از فناوری های پیشرفته و محصولات کم مصرف. و مطابق با نیازهای بازار که بیش از چهل مورد خشک شدن ، دانه بندی ، مخلوط کردن ، محصولات سری گرد و غبار به طور گسترده ای در محصولات دارویی ، شیمیایی ، غذایی ، صنایع سبک ، مواد اولیه صنعتی یا خشک کننده خشک مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. با آزمایش و بازرسی مواد از مشتریان استقبال کنید.
    شرکت ما در شهر زیبای چانگژو ، ۱۵۰ کیلومتری شانگهای ، با آب و هوای دلپذیر و حمل و نقل مناسب واقع شده است. شرکت ما دارای نیروی فنی قوی ، سیستم های تست کامل ، تجهیزات ماشینکاری دقیق و سیستم مدیریت دقیق است. ما از مشتریان جدید و قدیمی ، دوستان از محافل مختلف در داخل و خارج از کشور برای دیدار و دست به دست هم دادن برای ایجاد آینده ای بهتر!

    بستن
محصولات
اسپری خشک کن LPG-100
اسپری خشک کن LPG-10
اسپری خشک کن LPG-5
اسپری خشک کن آزمایشگاهی
شن کش خلاء خشک کن
وکیوم خشک کن
سینی خشک کن / اجاق خشک کن کابینتی
خشک کن بستر مایع GFG
خشک کن صفحه دوار
اسپین فلاش خشک کن
خشک کن بستر سیال ویبره
خشک کن خلاء مخروطی