ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۷, First Industrial Zone,Lixi .Qianshan ,Xiangzhou District,Zhuhai,China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد ، یک شرکت پیشرو در جهان با تکنولوژی بالا است که در تولید ابزارها و تجهیزات هوشمند با دقت بالا تخصص دارد. این شرکت صاحب شرکت فناوری. است و عمدتاً ابزارهای دقیق داده های صنعتی با دقت بالا ، سیستم های تست هوشمند خودکار محصول آنلاین ، سیستم های تجزیه و تحلیل هوشمند سر و صدا صنعتی و دقت بالا را تولید می کند. آزمایشگاه های محیط زیست ؛ نرم افزاری را برای کنترل های خودکار و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد ، یک شرکت پیشرو در جهان با تکنولوژی بالا است که در تولید ابزارها و تجهیزات هوشمند با دقت بالا تخصص دارد. این شرکت صاحب شرکت فناوری. است و عمدتاً ابزارهای دقیق داده های صنعتی با دقت بالا ، سیستم های تست هوشمند خودکار محصول آنلاین ، سیستم های تجزیه و تحلیل هوشمند سر و صدا صنعتی و دقت بالا را تولید می کند. آزمایشگاه های محیط زیست ؛ نرم افزاری را برای کنترل های خودکار و مدیریت شرکت ها طراحی می کند و راه حل های منحصر به فرد فناوری تست خودکار را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. کارخانه در منطقه توسعه فناوری پیشرفته ، استان گوانگدونگ ، چین واقع شده است و مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع دارد. مجهز به کارگاه تولید قطعات ، کارگاه مونتاژ ، کارگاه راه اندازی ، آزمایشگاه ، مرکز نمایشگاه و غیره است.
    از سال ۲۰۰۲ سرمایه گذاری خود را در زمینه تحقیق و توسعه فناوری ادامه داده است و پس از بیش از یک دهه تلاش سخت بر روی آنها ، مجموعه ای از محصولات رقابتی را توسعه داده است. طیف وسیعی از محصولات آن شامل تجهیزات دقیق ، تجهیزات آزمایش محصول ، آزمایشگاه ، سیستم های نرم افزاری ، راه حل های صنعت و غیره است. بسیاری از مشتریان گران قیمت در داخل و خارج از جمله مشتریان هند ، عربستان سعودی ، اندونزی ، ازبکستان ، آفریقای جنوبی و دیگر کشورها و مناطق آسیایی و آفریقایی.
    تا کنون دارای ده ها فناوری ثبت شده برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها با دقت بالا ، تست هوشمند خودکار ، تجزیه و تحلیل هوشمند سر و صدا ، نرم افزار رایانه ای و غیره است. راه خود را در زمینه نوآوری و توسعه ادامه خواهد داد. تقویت نیروی تحقیق و توسعه فناوری نوآورانه ؛ تجهیزات و راه حل های فنی با کیفیت بالا را به شرکت ها ارائه دهید ؛ و به شرکتهای تعاونی برای ایجاد محصولات در سطح جهانی کمک کنید.

    بستن