ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳ Kangtai Street, Dawang National High-tech Development Zone, Zhaoqing City, Guangdong Province, China
  • درباره ما : در ساخت امولسیفایرهای فرایند ، راکتورها ، پراکنده ها ، آسیاب ها ، میکسرها ، میکسرها ، سیستم های دوز مایع و پودر ، خطوط تولید و پیمانکاران عمومی ساخت پروژه برای صنایع مرتبط تخصص دارد. ما خدمات گسترده ای به صنایعی مانند لوازم آرایشی روزانه ، روکش ، رنگ ، رزین ، چسب ، غذا ، دارو ، آفت کش ها ، مواد کمکی نساجی و غیره ارائه می دهیم که بیش از ۶۰۰۰ مشتری از بیش از ۸۰ کشور جهان از محصولات و خدمات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ساخت امولسیفایرهای فرایند ، راکتورها ، پراکنده ها ، آسیاب ها ، میکسرها ، میکسرها ، سیستم های دوز مایع و پودر ، خطوط تولید و پیمانکاران عمومی ساخت پروژه برای صنایع مرتبط تخصص دارد. ما خدمات گسترده ای به صنایعی مانند لوازم آرایشی روزانه ، روکش ، رنگ ، رزین ، چسب ، غذا ، دارو ، آفت کش ها ، مواد کمکی نساجی و غیره ارائه می دهیم که بیش از ۶۰۰۰ مشتری از بیش از ۸۰ کشور جهان از محصولات و خدمات ما استقبال خوبی کرده اند.
    مشغول توسعه تحقیق و توسعه ، فروش و خدمات برای دستگاه های تک و خط تولید کامل است. ، این یک شرکت فناوری پیشرفته در استان گوانگدونگ است و خود را وقف نوآوری محصول و هزینه های تحقیق و توسعه سالانه خود کرده است تا ۳ از فروش سالانه. در حال حاضر بسیاری از اختراعات ثبت اختراع و مدل های کاربردی را به دست آورده است ، و همچنین چندین بار در استان گوانگدونگ جوایزی را برای نوآوری و تبدیل فناوری به دستاوردها دریافت کرده است ، ما طیف کاملی از محصولات را تشکیل داده ایم.
    در سال های اخیر ، شرکت ما تعداد زیادی از استعدادها و تکنسین های برجسته تحقیق و توسعه را جذب کرده است ، تجهیزات پردازش پیشرفته را معرفی کرده و با کالج ها ، دانشگاه ها و م تحقیقاتی علمی مانند دانشگاه صنعتی گوانگدونگ برای تحقیق و توسعه خلاء با کارایی بالا بین المللی همکاری کرده است. دستگاه امولسیفایر ، دستگاه امولسیفایر خلاء اتوماتیک ، واحدهای تولید رنگ با کارایی بالا ، کارخانه رزین مبتنی بر آب ، مخازن واکنش مختلف ، کارخانه های رزین کامل و غیره.
    در تولید و ساخت تجهیزات مکانیکی مشغول است. ما محصولات را مطابق با سیستم مدیریت کیفیت صادر شده توسط شرکت سوئیس اجرا ، طراحی ، تولید ، مونتاژ و تشخیص می کنیم ، همچنین روش بازبینی مجدد را در سال ۲۰۱۴ گذراندیم. در حال حاضر ما ۲ پایگاه پردازش داریم ، آنها در شهر ژائوکینگ (مساحت بیش از ۱۷،۰۰۰ متر مربع) ، شهر ، مساحت بیش از ۳۰،۰۰۰ متر مربع واقع شده اند. بیش از ۱۶۰ مجموعه ماشین آلات پردازش شامل تراش عمودی بزرگ ، مرکز ماشینکاری افقی ۵ محوره ، دستگاه فرز بزرگ پلان ، ماشین های پرداخت اتوماتیک و غیره وجود دارد. ما با کمک ظرفیت پردازش قوی خود ، بیش از ۱۰۰۰ دستگاه تولید می کنیم. تجهیزات در سال ، که قوی است پشتیبانی از شرکت خط تولید سیستم و پروژه شرکت پیمانکاری عمومی ... تا کنون ، همه ماشینهای اصلی دارای گواهینامه هستند.
    از روز اول یک سازمان با کیفیت بوده است. ما ارزش پول و اعتقادی را که مشتریان ما در شرکت خود نشان می دهند درک می کنیم ، بنابراین مصمم هستیم کیفیت عالی را در اختیار آنها قرار دهیم. در ۲۰ سال گذشته ما آن را اثبات کرده و یک پایگاه مشتری بزرگ در سراسر جهان ایجاد کرده ایم. ما اقدامات دقیق کیفیت را دنبال می کنیم تا بتوانیم کیفیت خود را دریافت کنیم
    تحویل ماشین آلات بدون عیب به مشتریان. ما جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایش کیفیت را نصب کرده ایم که با استفاده از آنها می توانیم ماشین های خود را از نظر عملکرد بررسی کنیم.
    ما ماشینهای خود را برای پارامترهای زیر بررسی می کنیم:
    الف) دوام
    ب) کارایی
    ج) توانایی تحمل فشار بالا
    مقاومت در برابر ) عملکرد
    با پایبندی مداوم به مفهوم عملیاتی حرفه ای ، سطح بالاتری از کیفیت خدمات را به شما ارائه می دهد. ما بهترین ها را در طراحی محصول ، تولید و کیفیت محصول حک کرده و به نمایش می گذاریم. سیستم ۱۰۰٪ رضایت مشتری به منظور ارائه بهترین و کاملترین خدمات پروژه یکپارچه و ایجاد سیستم "خدمات یک مرحله ای" آغاز شده است.

    بستن