ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۵۸, Qiaogang Rd, Hi-tech District, Haian City, Jiangsu Province, China.
  • درباره ما : با همکاری کارشناسان و دانشمندان دانشگاهها و موسسات معروف چین در بیش از ۳۰ سال ، اکنون به پیشرفت بزرگی در زمینه دست یافته است ، قادر است محصولات را از مقیاس کوچک برای آزمایش مواد تا مقیاس بزرگ تولید کند. برای تولید انبوه تجاری فروش دستگاه در بازار چین بیش از ۹۰ است. اکثر م تحقیقاتی چینی ، دانشگاه ها ، کارخانه فرآوری سلامت مواد غذایی از ماشین های استخراج فوق العاده بحرانی ما استفاده می کنن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با همکاری کارشناسان و دانشمندان دانشگاهها و موسسات معروف چین در بیش از ۳۰ سال ، اکنون به پیشرفت بزرگی در زمینه دست یافته است ، قادر است محصولات را از مقیاس کوچک برای آزمایش مواد تا مقیاس بزرگ تولید کند. برای تولید انبوه تجاری فروش دستگاه در بازار چین بیش از ۹۰ است. اکثر م تحقیقاتی چینی ، دانشگاه ها ، کارخانه فرآوری سلامت مواد غذایی از ماشین های استخراج فوق العاده بحرانی ما استفاده می کنند. و ما سیستم را به بیش از ۳۰ کشور مانند ایالات متحده ، کانادا ، هلند ، اسپانیا ، بریتانیا ، کره جنوبی ، هند ، آرژانتین و غیره صادر کرده بودیم.
    دستگاه استخراج فوق بحرانی دارای اعتبار بین المللی سیستم مدیریت کیفیت و گواهینامه است و می تواند برای استخراج شاهدانه یا شاهدانه ، فلفل ، دانه های خولان دریایی ، اسپور گانودرما لوسیدوم ، آرتاننوین ، ترنج ، آگراتوم ، گیاه رایج آندروگرافی ، تنباکو ، چوب عقاب و غیره با خلوص برتر.

    بستن