ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۸, Huangzhulang Road, High-Technology Industrial Development Zone, Qingyuan, Gunagdong Province, China.
  • درباره ما : گوانگدونگ در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد. پس از بیش از ۲۵ سال در صنعت تجهیزات و مبلمان مدرسه ، ما می دانیم که از یک تامین کننده مبلمان در راه حل عالی برای مدرسه ، از نظر کیفیت ، خدمات ، قیمت و سفارشی چه انتظاری داریم. در شما بیش از هزاران مبلمان با کیفیت بالا را پیدا خواهید کرد. مدرسه ، مهد کودک ، دانشکده ، دفتر ، بیمارستان یا کلیسای شما. با کارخانه ای که مساحت آن بیش از ۸۰،۰۰۰ متر مربع است ، ما ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگدونگ در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد. پس از بیش از ۲۵ سال در صنعت تجهیزات و مبلمان مدرسه ، ما می دانیم که از یک تامین کننده مبلمان در راه حل عالی برای مدرسه ، از نظر کیفیت ، خدمات ، قیمت و سفارشی چه انتظاری داریم. در شما بیش از هزاران مبلمان با کیفیت بالا را پیدا خواهید کرد. مدرسه ، مهد کودک ، دانشکده ، دفتر ، بیمارستان یا کلیسای شما. با کارخانه ای که مساحت آن بیش از ۸۰،۰۰۰ متر مربع است ، ما کارگاههای جداگانه ای در زمینه سقف ، پرس ، پرداخت جوشکاری ، پوشش پودری اپوکسی ، پاشش رنگ آمیزی الکترواستاتیک ، نجاری ، محصول پلاستیکی ، مبل و صندلی کوسن داریم. ..
    این تأسیسات کامل تولید با نیروی فنی قوی تکمیل می شود و همه آنها از چوب ، پلاستیک و فولاد جداول دارای مجوز محیط زیست ساخته شده اند و در طرح ها و مدل های مختلف موجود هستند.
    برای سلامتی ، ایمنی و راحتی بیشتر در محیط های یادگیری
    تولید کننده محصولات خلاقانه ای است که محیط های آموزشی را برای دانش آموزان و معلمان سالم تر و راحت تر می کند. همه محصولات مدرسه ما از نظر کیفیت و ایمنی دارای استانداردهای هستند ، بنابراین مبلمان با کیفیت خریداری می کنید.
    طراحی ، برنامه ریزی فردی و برنامه ریزی پروژه
    تیم حرفه ای ما به شما کمک می کند تا فضای خود را برای حداکثر اثربخشی ، راحتی و مقرون به صرفه طراحی کنید ، چه در حال تأمین کلاس درس ، دفتر یا کل مدرسه باشید ...
    خدمات و بازار
    ما محصولات با کیفیت بالا را ارائه می دهیم و پس از خدمات راضی هستیم. محصولات ما در بازارهای داخلی و خارجی به خوبی فروخته می شود. ۹۵ درصد از کل هزینه های سالانه ما برای مناقصه ها و پروژه های عمومی در آمریکای شمالی ، هند ، آسیا ، خاورمیانه و آفریقا ایجاد می شود. مابقی به توزیع کنندگان و خرده فروشان در آمریکا و اروپا می رسد.
    نه تنها محصولات سفارشی در اندازه ها ، مواد و رنگ ها را به شما ارائه می دهد ، بلکه پس از خدمات نیز راضی است. ما کارخانه هستیم ، سفارش کوچک و مختلط خوش آمدید!
    اهداف ما
    با مفهوم تجاری پایدار "اعتبار پایه است ، کیفیت اول است"
    ما اعتماد بالای مشتریان را جلب می کنیم.

    بستن