ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm. ۱۰۱, No. ۷۸, Lane ۴۱۶, Zhaohui Road, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : ما در زمینه تهیه و توسعه اسباب بازی های چوبی ، هدایای تبلیغاتی ، بازی های چوبی ، گاب و مبلمان کودک مجرب و متخصص هستیم. همه محصولات ما با استانداردهای ایمنی اسباب بازی تولید می شوند. به دلیل کیفیت بالا ، قیمت رقابتی و خدمات خوب ، ما موفقیت بزرگی در این زمینه ها داریم ، همچنین از مشتریان استقبال می کنیم تا طرح های خود را با نام تجاری خود ارائه دهند. ما می توانیم قول دهیم که حقوق طراحی مشتر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما در زمینه تهیه و توسعه اسباب بازی های چوبی ، هدایای تبلیغاتی ، بازی های چوبی ، گاب و مبلمان کودک مجرب و متخصص هستیم. همه محصولات ما با استانداردهای ایمنی اسباب بازی تولید می شوند. به دلیل کیفیت بالا ، قیمت رقابتی و خدمات خوب ، ما موفقیت بزرگی در این زمینه ها داریم ، همچنین از مشتریان استقبال می کنیم تا طرح های خود را با نام تجاری خود ارائه دهند. ما می توانیم قول دهیم که حقوق طراحی مشتریان را حفظ کرده و محصولات مشابه را به دیگران نمی فروشیم.
    به زبان چینی به معنی عشق و اعتماد است. امیدوارم محصولات ما بتوانند عشق ما را برای بیشتر و بیشتر کودکان در سراسر جهان بر اساس اعتماد به یکدیگر به شما ارسال کنند!
    ماموریت ما:
    ادامه تولید محصولات با کیفیت بالا که کودکان می توانند با خیال راحت برای سرگرمی و آموزش بازی کنند. به منظور کاهش هزینه محصول تا حد ممکن ، در عین حفظ کیفیت خوب ، بنابراین قیمت نهایی رقابتی برای مشتریان و کاربران نهایی ما است. خدماتی مانند پاسخ سریع پیشنهاد در مورد سوالات ، پیشنهادات و پشتیبانی حرفه ای ، تحویل به موقع ، کنترل کیفیت بهتر و غیره.

    بستن