ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://youtu.be/FJ5tCAmZA6g
  • آدرس : No.۱ Deqing Blvd, Qingcheng Dist, Qingyuan City, Guangdong Province, China
  • درباره ما : گروه صنعتی کابوی (گوانگدونگ) در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد ، در گوانگژو ، شهر دلتا مرفه رودخانه مروارید واقع شده است. این یک شرکت تجهیزات سرگرمی جامع است که تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات را ادغام می کند. این تجهیزات اصلی برای سواری و تجهیزات در چین تولید کننده و تامین کننده است.چوپان کودکان و بسیاری از مسسات طراحی ، متخصصان برنامه ریزی و طراحی با یکدیگر همکاری می کنند تا بازارگرا باشند تا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی کابوی (گوانگدونگ) در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد ، در گوانگژو ، شهر دلتا مرفه رودخانه مروارید واقع شده است. این یک شرکت تجهیزات سرگرمی جامع است که تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات را ادغام می کند. این تجهیزات اصلی برای سواری و تجهیزات در چین تولید کننده و تامین کننده است.
    چوپان کودکان و بسیاری از مسسات طراحی ، متخصصان برنامه ریزی و طراحی با یکدیگر همکاری می کنند تا بازارگرا باشند تا نیازهای مشتری را به عنوان مأموریت خود برآورده کنند ، و بر ایجاد خلاقانه ترین و پویاترین فعالیتهای کودکان در فضای باز طراحی فضا و راه حل های محصول تمرکز کنند. شادی پایدار را برای کودکان به ارمغان بیاورید و به خلاقیت ، تخیل و همکاری کودکان الهام بخشید. پس از سالها تلاش و پیشرفت ، پسر شبان در حال حاضر به یک شرکت معروف با سرمایه ثبت شده ۶۰ میلیون یوان و مساحت بیش از ۳۵۰۰۰ متر مربع تبدیل شده است. دارای چهار پایگاه تولید ، یک مرکز بازاریابی بزرگ ، یک مرکز تحقیق و طراحی و یک سالن نمایشگاهی بزرگ است. ، هایکو ، چانگشا ، نانچانگ ، گویانگ ، ووهان ، نانینگ ، چنگدو ، ژنگژو ، شانگهای ۱۰ شعبه باز کردند. کابوی همیشه به فلسفه کسب و کار "کیفیت به عنوان ریشه ، صداقت ، به حرف زنده" پایبند است ، به کیفیت محصول توجه کنید کنترل. از طراحی برای مشتری تا ابتدا ، تا نصب و راه اندازی حمل و نقل ، خدمات پس از فروش ، تمام جنبه های داده ها در نرم افزار مدیریت مشتری در زمان واقعی ، پیاده سازی کامل مدیریت کیفیت وارد خواهد شد. محصولات این شرکت دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ، گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست ، گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ، گواهینامه اتحادیه اروپا ، گواهینامه استاندارد ملی آلمان ، گواهینامه اجباری چین و بسیاری دیگر دارای گواهینامه داخلی و بین المللی شناخته شده ، یکی از اعضای مهم انجمن صنعت تجهیزات آموزشی چین ، انجمن اسباب بازی های چین و محصولات کودک ، انجمن پارک سرگرمی ماشین سرگرمی چین و سایر موسسات مهم صنعت است. محصولات شرکت تحت پوشش شرکت بیمه اقیانوس آرام است. هنگامی که شکوه برداشت شد ؛ رویای آینده در راه است! هر کابوی از دنبال کردن رویاهایش لذت می برد. هر پسر چوپان وقف ایجاد کابوی به عنوان یک کارت نام خیره کننده در صنعت سرگرمی چین با بلندپروازی ایجاد تاریخ و خدمت به جامعه است.

    بستن
محصولات
بهترین نمونه الگوهای چیدمان کلاس پیش دبستانی مهد کودک مونته سوری
بهترین طراحی کلاس درس مبلمان مراقبت از کودک مبلمان چوبی پیش دبستانی
تامین کننده مبلمان مهد کودک لوازم مهد کودک اسباب بازی نمایشی پیش دبستانی
طراحی مبلمان و لوازم مهدکودک پیش دبستانی مرکز مراقبت از کودک
تولید کنندگان مبلمان چوبی مراقبت از کودک
تجهیزات زمین بازی سرپوشیده مهد کودک طراحی زمین بازی
لوازم مهدکودک طراحی مرکز مراقبت از کودکان کابوی مبلمان پیش دبستانی والدورف
ست جذاب زمین بازی کودکان در فضای باز COWBOY تجهیزات زمین بازی مهدکودک
ست زمین بازی کودکان COWBOY ست زمین بازی پیش دبستانی چین
تجهیزات زمین بازی مرکز مهد کودک سفارشی کابوی تجهیزات بازی در فضای باز برای کودکان معلول
طراحی سفارشی COWBOY تجهیزات زمین بازی طبیعی مهد کودک تجهیزات زمین بازی پیش دبستانی
تجهیزات زمین بازی مرکز مهد کودک COWBOY سازه های بازی در فضای باز برای کودکان پیش دبستانی