ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸-۱۱۵,Suit ۴,Zhongyuan Industry Zone,Zhengzhou,China ۴۵۰۰۰۰
  • درباره ما : از سال ۱۹۹۷ شروع به کار کرد و به عنوان یکی از سریع ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی با دوام جهانی مانند صندلی چرخدار ، تخت بیمارستان ، ایمنی حمام ، وسایل کمکی و اکسیژن ، (پوشش محافظ ، ماسک ، محافظ صورت ، عینک) رشد کرد. از چین. محصولات خود را به مشتریان واقع در سراسر آمریکای شمالی ، اروپا ، آمریکای مرکزی ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، آسیا و آفریقا تولید و توزیع می کند.تاریخدر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۱۹۹۷ شروع به کار کرد و به عنوان یکی از سریع ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی با دوام جهانی مانند صندلی چرخدار ، تخت بیمارستان ، ایمنی حمام ، وسایل کمکی و اکسیژن ، (پوشش محافظ ، ماسک ، محافظ صورت ، عینک) رشد کرد. از چین. محصولات خود را به مشتریان واقع در سراسر آمریکای شمالی ، اروپا ، آمریکای مرکزی ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، آسیا و آفریقا تولید و توزیع می کند.
    تاریخ
    در سپتامبر ۱۹۹۷ با نام تشکیل شد. مدت کوتاهی پس از شروع به کار شرکت ، مالکیت این فرصت را برای بهبود کیفیت زندگی تشخیص داد ، سپس تصمیم گرفت که کاربران محصولات مراقبت های بهداشتی را ارائه دهد و بنابراین نام دیگری را برای ایجاد کرد. پزشکی محدود. بسکو دارای چندین کارخانه تولیدی در فوشان ، جیانگمن و شنژن است که ما آنها را به ۲۵۰۰۰ متر مربع و نزدیک به ۱۰۰۰ کارگر گسترش دادیم.
    ماموریت
    مأموریت تولید و بازاریابی محصولات در سطح جهانی است که بر نوآوری ، عملکرد و ارزش تمرکز دارد تا کیفیت زندگی را ارتقا دهد و استقلال افرادی را که از محصولات ما استفاده می کنند ارتقا دهد. ما با ارائه مداوم بهترین کیفیت و مشتریان ، به مشتریان خود اختصاص داده ایم. کاربردی ترین محصولات ، ارزش بهتر و قیمت تهاجمی ، خدمات مشتری در سطح جهانی و پشتیبانی فنی ، افراد دوستانه برای کار و نوآوری مداوم.
    محصولات
    دارای یک خط کامل از تجهیزات پزشکی با دوام از جمله صندلی چرخدار ، تخت بیمارستان ، ایمنی حمام ، وسایل کمکی برای پیاده روی ، اکسیژن ساز ، (پوشش محافظ ، ماسک ، محافظ صورت ، عینک) و تجهیزات اتاق بیمار است.
    فرهنگ
    ما بهترین افراد روی کره زمین را داریم که دارای استعداد فوق العاده ، متنوع ، ریزنقش ، سرگرم کننده و مأموریت هستند. حتی در بسکو نوازنده ، بسکتبالیست ، رقاص و آشپز نیز داریم. ما آنچه را که در انجام می دهیم دوست داریم ... و نشان می دهد
    بازارها
    مشتریان شامل: ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خانگی ، توزیع کنندگان مراقبت های بهداشتی ، خرده فروشان ، بیمارستان ها ، داروخانه ها و غیره. گسترش اخیر ما شامل یک بخش مراقبت طولانی مدت جدید و یک بخش مراقبت حاد جدید است. این تحولات با رشد مستمر در مشاغل اصلی مراقبت های بهداشتی خانگی همراه است ، که توسط نیروی فروش میدانی مستقیم و جهانی پشتیبانی می شود.

    بستن