ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۰۴۸ HengXi Town,Yinzhou District, Ningbo, ۳۱۵۱۰۰, China
  • درباره ما : ماشین آلات در شرکت مهندسی و ماشین آلات فولاد تخصص دارد ، که طیف وسیعی را برای محصولات شامل: ریخته گری آهن ، ریخته گری سرمایه گذاری ، ریخته گری گرانشی ، قطعات ریخته گری و قطعات تزریق ، قطعات آهنگری ، مهر زنی ، قطعات خودرو و سایر اجزا و محصولات ریخته گری انجام می دهد.ما همچنین قطعات چرخشی ، قطعات فرز و قطعات تخصصی را در مورد درخواست و نقشه های مشتریان ارائه می دهیم. تولید ما به عنوان یکی ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ماشین آلات در شرکت مهندسی و ماشین آلات فولاد تخصص دارد ، که طیف وسیعی را برای محصولات شامل: ریخته گری آهن ، ریخته گری سرمایه گذاری ، ریخته گری گرانشی ، قطعات ریخته گری و قطعات تزریق ، قطعات آهنگری ، مهر زنی ، قطعات خودرو و سایر اجزا و محصولات ریخته گری انجام می دهد.
    ما همچنین قطعات چرخشی ، قطعات فرز و قطعات تخصصی را در مورد درخواست و نقشه های مشتریان ارائه می دهیم. تولید ما به عنوان یکی از عناصر کلیدی در حمایت از توسعه محصولات صنعتی. ماشین آلات دارای گروهی از متخصصان بسیار آموزش دیده و مهندسین مجرب است که مسئول طراحی ، اصلاح پیش نویس ، تولید و کنترل کیفیت و غیره هستند. این امر این امکان را می دهد تا بتوانیم فعالیتهای فنی ، سازمانی و تجاری خود را با دقت برنامه ریزی ، کنترل و نظارت کنیم. بنابراین ما می توانیم تمام جزئیات مورد نیاز مشتریان خود را در هر زمان برآورده کنیم. از طریق تعهد ما به تولید محصولات با کیفیت بالا ، از طریق تعهد خود در ارائه خدمات سریع و به موقع ، از طریق تجربه چندین ساله خدمات ، بازخورد مثبتی دریافت کرده ایم و در اروپا و آسیا از اعتبار مشتریان برخوردار شد.
    از شما استقبال می کنم و از کمک بزرگ شما در تشکر می کنم!

    بستن
محصولات
قطعات ماشینکاری-قطعات ماشینکاری دقیق (HS-MCI-002)
ابزار درگیر کردن زمین-دندان سطلی-دندان
شیر فورج قالب
قطعات ساخت جوش-1
قطعات ماشینکاری-قطعات ماشینکاری دقیق (HS-MCI-001)
بلوک سیلندر
محصولات ریخته گری موم
قطعات ریخته گری فولاد چین - ریخته گری فولاد ضد زنگ - قطعات اتصال دهنده سریع قفل
دریچه فورجینگ قالب
بست قالب آهنگری-خودکار-قطعات
آهنگری قطعات خودرو
قطعات آهنگری برای فروش