ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Nanyang Industrial Zone,Nanyang Town,Xiaoshan,Hangzhou City,Zhejiang Province,۳۱۱۲۲۲,China
  • درباره ما : در منطقه ، شهر واقع شده است. ما در طراحی ، تولید و صادرات محصولات بهداشتی از جمله اتاق دوش ، صفحه دوش ، وان و غیره تخصص داریم. کارخانه ما در منطقه و بسیار نزدیک به فرودگاه بین المللی واقع شده است. کارخانه ما در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد ، در حال حاضر مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰۰ متر مربع و بیش از ۱۸۰ کارمند دارد. کارخانه ما دارای گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت است و محصولات توسط تأیید شده است. با ۹ سا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در منطقه ، شهر واقع شده است. ما در طراحی ، تولید و صادرات محصولات بهداشتی از جمله اتاق دوش ، صفحه دوش ، وان و غیره تخصص داریم. کارخانه ما در منطقه و بسیار نزدیک به فرودگاه بین المللی واقع شده است. کارخانه ما در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد ، در حال حاضر مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰۰ متر مربع و بیش از ۱۸۰ کارمند دارد. کارخانه ما دارای گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت است و محصولات توسط تأیید شده است. با ۹ سال توسعه مداوم ، ما شهرت و بازخورد خوبی را در بازار داخلی و خارج از کشور دریافت می کنیم. به منظور افزایش سهم بازار خارج از کشور و ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان خارج از کشور ، ما شرکت صادراتی خود را تأسیس می کنیم ، به همین دلیل است که متولد شد.
    چرا ما؟
    ۱. تاسیسات کارخانه- بیش از ۲۵۰۰۰ متر مربع ، با بیش از ۱۸۰ کارمند ، ۸ کارمند تحقیق و توسعه را پوشش می دهد. شرکت ما دارای تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش ، مانند ماشین های شیشه خو ، ماشین های سنگ زنی لبه ، اجاق های گرمایش ، دستگاه های جذب پلاستیک ، مته های نیمکت ، کارگاه های بدون گرد و غبار است. حجم فروش سالانه ما در سال ۲۰۱۳ ۱۰ میلیون است که ۸۰٪ آن به بازارهای خارج از کشور صادر می شود.
    ۲. ما می توانیم راه حل کامل تجهیزات حمام را ارائه دهیم. علاوه بر اتاق دوش ، پنل دوش ، صفحه دوش ، وان ، ما همچنین کابینت حمام ، حوضچه های شیشه ای ، تجهیزات دوش ، شیر ، آینه و لوازم حمام را صادر می کنیم. بنابراین ما می توانیم به شما کمک کنیم در وقت خود صرفه جویی کنید و تامین کننده یک راه حل یکپارچه برای محصولات بهداشتی باشید.
    ما رقابتی ترین قیمت را در سرزمین اصلی چین داریم. اگر می خواهید لوازم بهداشتی بسیار مقرون به صرفه پیدا کنید ، فکر می کنم ما بهترین انتخاب شما خواهیم بود. در همین حال ، اعضای تیم فروش ما متشکل از متخصصان لوازم بهداشتی هستند که در این صنعت کار می کنند و بیش از ۸ سال بر بازارهای خارجی تمرکز کرده اند. ما پایین ترین قیمت را در جهان با همان کیفیت داریم. همچنین فروش ما می تواند به شما کمک کند تا دریابید که کدام محصول در بازار شما مناسب تر است تا با تجربه فراوان رقبای خود را شکست دهید.
    ۴. خدمات پاسخگویی عالی و سریع. کوشا ، مسئول ، صادق ، پرخاشگر و حرفه ای پنج عنصر اصلی هستند که ما اعضای تیم فروش خود را انتخاب می کنیم. بنابراین هر بازخوردی در عرض ۲۴ ساعت از جمله آخر هفته و تعطیلات پاسخ داده می شود. ما همچنین الزامات و استانداردهای محصولات بسیاری از کشورها را با بیش از ۵ سال تجربه به طور متوسط ​​می شناسیم. همه ما به مشتریان خود اهمیت می دهیم. ما بهترین خدمات را برای مشتریان ارائه می دهیم و ما به نمایندگی از مشتریان برای حل مشکلات همراه با واحد تولید در آنجا هستیم.
    ۵. ۲ سال ضمانت برای هر محصول. در همین حال ، همه تامین کنندگان لوازم جانبی ما روابط تجاری نزدیک و پایداری را با ما حفظ می کنند تا از کیفیت پایدار محصول ما اطمینان حاصل شود. علاوه بر فرآیند که توسط اعضای ما انجام می شود ، فروشنده ما باید قبل از ارسال کالا ، بازرسی کالا را انجام دهد ، بنابراین هر سفارش توسط فروشنده دوبار بررسی می شود ، مانند یک ضمانت دوگانه برای مشتری است ، و اکنون این سیاست در ارزیابی عملکرد هر فروشنده شرکت می کند. قیمت رقابتی با کیفیت بسیار خوب و خدمات عالی ، به همین دلیل سفارشات تکراری به می رسد. بیایید با هم کار کنیم تا نقشه های بازاریابی شما را در کشور خود گسترش دهیم. برای تامین کننده شماره ۱ راه حل یک مرحله ای برای تجهیزات حمام در چین! اعتماد کنید که ما می توانیم!

    بستن