ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۵۱۸ Huishui Road, Qingdao China .۲۶۶۱۰۰
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۶ ، سه جوان که رویای مشابه داشتند دور هم جمع شدند ، بنابراین یک کارخانه بسیار کوچک و فقیر راه اندازی شد. در دوره اولیه ، فقط ده کارگر وجود داشت و ما فقط می توانستیم قابهای بسیار ساده را انجام دهیم.در سال ۲۰۰۳ ، ما چند سفارش از شرکت تجاری دریافت کردیم ، و سال آینده ، ما مستقیماً صادرات را شروع کردیم. در آن زمان ما سعی کردیم طراحی و پایان متفاوتی داشته باشیم. مشتریان فرهنگ های مخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۶ ، سه جوان که رویای مشابه داشتند دور هم جمع شدند ، بنابراین یک کارخانه بسیار کوچک و فقیر راه اندازی شد. در دوره اولیه ، فقط ده کارگر وجود داشت و ما فقط می توانستیم قابهای بسیار ساده را انجام دهیم.
    در سال ۲۰۰۳ ، ما چند سفارش از شرکت تجاری دریافت کردیم ، و سال آینده ، ما مستقیماً صادرات را شروع کردیم. در آن زمان ما سعی کردیم طراحی و پایان متفاوتی داشته باشیم. مشتریان فرهنگ های مختلف و سبک طراحی را به ما آموختند. ما با محصولات با کیفیت بالا به مشتریان بازخورد دادیم.
    خاطره بسیار خوبی است. کار سخت بود ، اما ما بسیار خوشحال بودیم. کارخانه جوان بزرگتر و قوی تر بود. ما می توانیم طراحی و تکمیل بسیاری را برای برآوردن تقاضای بازار مختلف ایجاد کنیم. در سال ۲۰۰۸ ، ما از بحران مالی رنج بردیم. کسب و کار ما ۴۰ درصد کاهش یافت و ما در شرایط سختی دست و پنجه نرم کردیم.
    پس از بحران ، سفارشات خارجی به شدت افزایش یافت. در چند سال آینده ، گردش مالی سالانه ۳۰ ~٪ ۴۰ افزایش می یابد.
    ما در سال ۲۰۱۲ شروع به تولید مبلمان کوچک مطابق با قاب آینه کردیم که نیازهای مشتریان را برآورده می کند. این با طرح و سبک مبلمان کوچک با قاب آینه و قاب عکس که بازخورد خوبی از سوی مشتریان به همراه داشت ، مطابقت خوبی دارد.
    تا به حال ، ما ۳۵۰۰۰ کارگاه متر مربع داریم و ۲۶۰ کارمند داریم ، از جمله ۱۰ نفر برای بخش فروش و صادرات ، ۲۰ نفر برای مدیریت ، ۳ نفر برای تحقیق و توسعه ، ۵ نفر به عنوان .
    مجموعه محصولات ما شامل قاب آینه ، قاب عکس ، قاب عکس ، مبلمان کوچک و صنایع چوبی است. سبک طراحی شامل کشور ، مدرن ، باروک ، شیک ضعیف ، کلاسیک ، سبک زندگی ، ونیزی ......
    مزیت ما طراحی و پایان است. ما توانایی توسعه قوی داریم ، ما صدها طرح جدید و پایان متفاوت را برای برآوردن تقاضای مشتری در هر سال توسعه دادیم. ما را گذرانده ایم و دارای گواهینامه هستیم.
    در حال حاضر ما می توانیم ظروف / ماه انجام دهیم.
    خوش آمدید از غرفه ما در نمایشگاه کانتون و کارخانه / نمایشگاه ما دیدن می کنید. ما صمیمانه امیدواریم که بتوانیم با شما همکاری کنیم.

    بستن