ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۲۲B, Jieyun Bldg, No. ۶۰۰-۲ Tianshan Road, Changning District, Shanghai, China ۲۰۰۰۵۱
  • درباره ما : ۱۸ سال تجربه ، ما بیش از آنچه شما خواسته اید پاسخ می دهیمما در لوازم جانبی حمام تخصص داریم و در حال حاضر عمدتا صندلی های ایمنی حمام ، چهارپایه ، میله های تولید و صادرات به مدت ۱۸ سال ، ما یک بسته تجاری کامل برای شما آماده کرده ایم: دانش گسترده در صنعت و بازار ، تنوع محصول ، کیفیت بهینه ، خدمات مجلل و حرفه ای به محصولات محبوب ما به راحتی در سوپر مارکت های بزرگ و غیره و همچنین زنجیره های م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ۱۸ سال تجربه ، ما بیش از آنچه شما خواسته اید پاسخ می دهیم
    ما در لوازم جانبی حمام تخصص داریم و در حال حاضر عمدتا صندلی های ایمنی حمام ، چهارپایه ، میله های تولید و صادرات به مدت ۱۸ سال ، ما یک بسته تجاری کامل برای شما آماده کرده ایم: دانش گسترده در صنعت و بازار ، تنوع محصول ، کیفیت بهینه ، خدمات مجلل و حرفه ای به محصولات محبوب ما به راحتی در سوپر مارکت های بزرگ و غیره و همچنین زنجیره های مخصوص یافت می شود ، به این معنا که به خریداران پروژه های ساختمانی پیشنهاد می دهیم.
    تیم تحقیق و توسعه ما هر روز روی طرح ها و نوآوری های جدید کار می کند ، هر سه ماه یک مجموعه جدید داریم. فناوری یا ایده جدید همیشه مانند فنجان مکش و محلول غیر حفاری اقتباس می شود. و تیم ما کالاهای با بهترین کیفیت را برای شما تضمین می کند.
    سویا تخصص ، کیفیت و قابلیت اطمینان را به شما ارائه می دهد.
    ماموریت ما:
    یک شرکت قابل اعتماد که می توانید به آن اعتماد کنید ، موفقیتی برد-برد که ما مال خود هستیم
    ارزش های
    ما می توانیم به نیازهای شما اهمیت دهیم
    نیازهای مشتری همیشه به عنوان مهمترین چیز برای ما تلقی می شود. این امر از طریق طراحی ، نوآوری ، سیستم کنترل کیفیت و خدمات صادقانه و پشتیبانی شخصی که ارائه می دهیم محقق می شود. هر گونه تماس با مشتری فرصتی برای افزایش رضایت مشتری و کسب کسب و کار جدید است.
    ما تیم خود را ارزیابی می کنیم
    ما متعهد به یک محل کار هستیم که در آن ارتباطات رایگان ارزشمند است و تنوع مورد احترام است ، جایی که همه افراد این فرصت را دارند که تجربه و مهارت های خود را گسترش داده و از فرصت های جدید استفاده کنند. انسانیت ما در مدیریت منجر به کار بسیار کارآمد می شود ، که به ما کمک می کند موفقیت های بیشتر و بیشتری در تجارت کسب کنیم.
    ما برای برتری تلاش می کنیم
    ما هرگز از گامهای خود برای بهترین بودن در زمینه خود دریغ نمی کنیم. از مشتریان خود بیاموزید ، از رقبای خود بیاموزید ، از همراهان ما بیاموزید. اشتیاق ما ، درخواست های نوآوری در کار روزانه ما باعث می شود که تحقیق و توسعه ، روشهای کنترل کیفیت و تماس های تجاری بهتر و بهتر شود.

    بستن