ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jiaxing City, Zhejiang Province,China
  • درباره ما : یک تولید کننده و صادرکننده حرفه ای است که در زمینه طراحی ، توسعه و تولید محصولات حمام ، مانند ظروف حمام ، کابینت های دارویی و آینه های سربی مشغول است. ما در شهر هانگژو ، با دسترسی مناسب حمل و نقل واقع شده ایم.با مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع ، ما در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کارمند داریم ، رقم فروش سالانه که بیش از ۱۰ میلیون دلار است و در حال حاضر ۷۰ درصد از تولید خود را به سراسر جهان صادر می کند.امکان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده و صادرکننده حرفه ای است که در زمینه طراحی ، توسعه و تولید محصولات حمام ، مانند ظروف حمام ، کابینت های دارویی و آینه های سربی مشغول است. ما در شهر هانگژو ، با دسترسی مناسب حمل و نقل واقع شده ایم.
    با مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع ، ما در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کارمند داریم ، رقم فروش سالانه که بیش از ۱۰ میلیون دلار است و در حال حاضر ۷۰ درصد از تولید خود را به سراسر جهان صادر می کند.
    امکانات مجهز و کنترل کیفیت عالی ما در تمام مراحل تولید ، ما را قادر می سازد تا رضایت کامل مشتری را تضمین کنیم. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه دارید یا می خواهید در مورد سفارش سفارشی بحث کنید ، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر ایجاد روابط تجاری موفق با مشتریان جدید در سراسر جهان در آینده نزدیک هستیم.

    بستن