ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : shop B۱۲۷,sunlink kitchen cabinet linghting city,shunde district,ghungdong province china
  • درباره ما : به خوش آمدید ، ما یک شرکت واقع در چین هستیم که راه حل یک مرحله ای برای پروژه های ساختمانی در هند ، استرالیا ، اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ارائه می دهد. محصولات اصلی ما: کمد ، درهای چوبی ، کابینت آشپزخانه ، کابینت تلویزیون ، حمام محصولات و اثاثیه منزل. همه آنها می تواند با توجه به نیاز شما سفارشی شود. قبل از سفارش ، طرح های رایگان ساخته می شودمحصولات اصلی ماکمد لباس ، درهای چوبی ، کابینت آ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به خوش آمدید ، ما یک شرکت واقع در چین هستیم که راه حل یک مرحله ای برای پروژه های ساختمانی در هند ، استرالیا ، اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ارائه می دهد. محصولات اصلی ما: کمد ، درهای چوبی ، کابینت آشپزخانه ، کابینت تلویزیون ، حمام محصولات و اثاثیه منزل. همه آنها می تواند با توجه به نیاز شما سفارشی شود. قبل از سفارش ، طرح های رایگان ساخته می شود
    محصولات اصلی ما
    کمد لباس ، درهای چوبی ، کابینت آشپزخانه ، کابینت تلویزیون ، محصولات حمام و مبلمان خانگی. همه را می توان با توجه به نیاز شما سفارشی کرد ، و ما همچنین می توانیم قبل از سفارش سفارش را به صورت رایگان برای شما طراحی کنیم.
    خدمات ما
    ما راه حل یک مرحله ای برای پروژه های ساختمانی در هند ، استرالیا ، اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ارائه می دهیم. محصولات اصلی ما: کمد ، درهای چوبی ، کابینت آشپزخانه ، کابینت تلویزیون ، محصولات حمام و مبلمان خانگی. همه آنها را می توان با توجه به الزامات شما. قبل از سفارش ، طرح های رایگان ساخته می شود.
    مزیت ما
    ما می توانیم طیف وسیعی از محصولات مورد نیاز خود را برای پروژه های ساختمانی خود بدون ارائه دهیم. علاوه بر این ، ما به شما کمک خواهیم کرد تا همه کالاها را با هم ادغام کرده و حمل و نقل را برای شما برآورده کنیم تا نیازهای زمانی خود را برآورده کرده و خدمات پس از فروش برتر را به شما ارائه دهیم. راه حل یک مرحله ای برای پروژه ساختمان شما ، در وقت خود صرفه جویی کنید ، در هزینه خود صرفه جویی کنید!

    بستن