ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۸۱۵, Jinjiye Building, No.۲ Shengguzhong Rd, Chaoyang District ۱۰۰۰۲۹, Beijing, P.R. China
  • درباره ما : در صنعت مبلمان فضای باز بیش از ۱۰ سال تجربه دارد. کارخانه عمدتا انواع مبلمان فضای باز مانند مبل مبل ، سالن میز ، میز ناهارخوری ، میز قهوه ، صندلی چوبی ، صندلی چرخان و غیره را تولید می کند. ما دارای حدود ۵۰۰۰ متر مربع پایه تولیدی و انواع ماشین آلات مربوطه و حدود ۵۰ کارمند ماهر ، که کیفیت خوب ما را تا حد زیادی تضمین می کند. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه دارید یا می خواهید در مورد سفارشی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در صنعت مبلمان فضای باز بیش از ۱۰ سال تجربه دارد. کارخانه عمدتا انواع مبلمان فضای باز مانند مبل مبل ، سالن میز ، میز ناهارخوری ، میز قهوه ، صندلی چوبی ، صندلی چرخان و غیره را تولید می کند. ما دارای حدود ۵۰۰۰ متر مربع پایه تولیدی و انواع ماشین آلات مربوطه و حدود ۵۰ کارمند ماهر ، که کیفیت خوب ما را تا حد زیادی تضمین می کند. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه دارید یا می خواهید در مورد سفارشی صحبت کنید ، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر ایجاد روابط تجاری موفق با مشتریان جدید در سراسر جهان در آینده نزدیک هستیم.
    مفاهیم شرکت
    کارخانه ما همیشه از مفاهیم "کار تیمی" و "نوآوری" برای همکاری با مشتریان خود پیروی می کند و ما به طور مداوم مجموعه های جدیدی را برای برآوردن نیازهای همه بازارها توسعه می دهیم. ما صمیمانه امیدواریم که بتوانیم آینده ای جدید و درخشان را در کنار مشتریان ایجاد کنیم.

    بستن