ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Phase ۲ of Block ۶۶-۵, No. ۲۰۰ Fangcun Avenue East, Liwan District, Guangzhou, China
  • درباره ما : ما یک تولید کننده ۲۷ ساله هستیم که بیش از ۵۰۰ لوازم حمام را ارائه می دهیمفولاد ضد زنگ ۳۰۴ از خدمات دارای گواهینامه استفاده می کنداز سال ۱۹۹۴ تأسیس شددر سال ۱۹۹۴ ، در محصولات سخت افزاری حمام تخصص دارد که در ایالات متحده ، اروپا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی و استرالیا با استقبال خوبی روبرو شده است. مشتریان ما شامل هستند.پنج تا ۱۰ مورد جدید ماهانه ظاهر می شودطیف گسترده ای از محصولات ما شام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یک تولید کننده ۲۷ ساله هستیم که بیش از ۵۰۰ لوازم حمام را ارائه می دهیم
    فولاد ضد زنگ ۳۰۴ از خدمات دارای گواهینامه استفاده می کند
    از سال ۱۹۹۴ تأسیس شد
    در سال ۱۹۹۴ ، در محصولات سخت افزاری حمام تخصص دارد که در ایالات متحده ، اروپا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی و استرالیا با استقبال خوبی روبرو شده است. مشتریان ما شامل هستند.
    پنج تا ۱۰ مورد جدید ماهانه ظاهر می شود
    طیف گسترده ای از محصولات ما شامل نرده های حوله ، میله های مخصوص صابون ، جا کاغذ ، دستگاه های دستمال کاغذی ، لوازم حمام (بیش از ۱۰ ست) ، قفسه های شیشه ای ، آینه های آرایش ، آینه های حمام ، لوازم حمام ، نرده های مخصوص معلولان است. ، ناودان ، سطل زباله و موارد دیگر. هر ماه پنج تا ۱۰ مقاله جدید ظاهر می شود تا به انتخاب های شما اضافه شود. علاوه بر این ، مهندسان تحقیق و توسعه ما با هشت سال تجربه و پشتیبانی بخش تزریق خود ما می توانند نمونه های سفارشی شما را ظرف ۳۰ روز تکمیل کنند.
    میزان خطای پایین تنها ۰.۰۵ درصد است
    هر پنج تکنسین به هر خط تولید اختصاص داده می شوند و آنها آزمایش استقامتی را انجام می دهند که رقبای ما به ندرت انجام می دهند. برای اطمینان از کیفیت ، ما مواد را که مطابق با استانداردهای از تامین کنندگان در ژاپن ، کره جنوبی و تایوان تهیه می کنیم ، تهیه می کنیم. ما از بازرسی شخص ثالث استقبال می کنیم و می توانیم محصولاتی را تولید کنیم که دارای استانداردهای هستند. میزان خطای پایین تنها ۰.۰۵ درصد است.
    صادرات به مالزی ، آفریقای جنوبی ، ترکیه و اسرائیل
    ظرفیت تولید ماهانه ما در کارخانه ۱۵۰۰۰ متر مربع ما به ۵۰.۰۰۰ مجموعه می رسد و ظرف ۲۵ روز تحویل می شود. برای سهولت بیشتر سفارشات شما ، ما نمایندگی هایی در مالزی ، آفریقای جنوبی ، ترکیه و اسرائیل ایجاد کرده ایم.

    بستن