ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Yaoguan Industry Zone, Changzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : نمایشگاه یک شرکت پیشرو در زمینه تولید تجهیزات نمایشگاه است. در سال ۲۰۰۱ ، رهبر متوجه شد که نمایش و فروش محصولات از طریق نمایشگاه مزایای اقتصادی زیادی را به همراه خواهد داشت ، بنابراین نمایشگاه متولد شد. در ابتدای تأسیس شرکت ، رهبر کل هدف و برنامه بازار را تولید می کند ، محصولات را در بازار داخلی و خارج از کشور به فروش می رساند بازار ، بنابراین همه محصولات دارای استاندارد بین المللی هستند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نمایشگاه یک شرکت پیشرو در زمینه تولید تجهیزات نمایشگاه است. در سال ۲۰۰۱ ، رهبر متوجه شد که نمایش و فروش محصولات از طریق نمایشگاه مزایای اقتصادی زیادی را به همراه خواهد داشت ، بنابراین نمایشگاه متولد شد. در ابتدای تأسیس شرکت ، رهبر کل هدف و برنامه بازار را تولید می کند ، محصولات را در بازار داخلی و خارج از کشور به فروش می رساند بازار ، بنابراین همه محصولات دارای استاندارد بین المللی هستند. این شرکت فن آوری های خارجی و تکنیک های پیشرفته را وارد می کند ، شخص حرفه ای مسئول تحقیق و توسعه محصولات نمایشگاهی برای برآوردن نیازهای بازار داخلی و خارج از کشور است ، بسیار مورد ستایش قرار گرفت. ما انواع محصولات و لوازم جانبی نمایشگاه داریم ، دو نوع وجود دارد ، محصولات سنتی و محصولات جدید:
    ۱) محصولات سنتی: سیستم ۸ طرفه ، عمدتا برای نصب غرفه و نمایشگاهی کوچک استفاده می شود. سیستم ماکسیما ، عمدتا برای نصب غرفه و نمایش بزرگ نمایشگاهی استفاده می شود ، ایمن و پایدار است ، می تواند در اشکال مختلف ساخته شود. سیستم ویترین نمایشگاه ، می توان آن را در انواع ویترین ، زیبا و محصولات مختلف نمایش داد. سیستم طبقه ، کف چوبی و کف روشنایی ، کف را زیباتر می کند. سیستم پارچه ، ما از آن با مشخصات آلومینیوم و محصولات صفحه نمایش استفاده می کنیم. سیستم دیوار نمایش ، عمدتا در انواع غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود ، به راحتی نصب و برچیده می شود. سیستم لوازم جانبی برای تجهیزات مختلف نمایشگاه استفاده می شود. سیستم خرپا ، برای نصب غرفه نمایشگاهی مختلف استفاده می شود. مبلمان و تابلوهای نمایشگاهی.
    ۲) محصولات جدید: سری جعبه چراغ پارچه ای ، از چراغ های در داخل و زیبا استفاده کنید ، عمدتا در فروشگاه و مرکز خرید برای نمایش محصولات استفاده می شود. سری پایه گذار ، آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا ، آسان برای نصب و برچیدن ؛ سری پانل های عمودی ، می تواند هر تعداد ترکیب را برای نمایش در محیط داخلی استفاده کند. سری خرپا سیستم عامل ، آن را برای ساخت دیوار پس زمینه بزرگ استفاده می شود. فروشگاه های؛ ایستاده ، در فروشگاه برای نمایش انواع محصولات استفاده می شود.

    بستن