ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۱۵۵ XINGXIN ROAD, XINCHENG TOWN, XIUZHOU DISTRICT, JIAXING, ZHEJIANG, CHINA.
  • درباره ما : در شهر جیاکسینگ ، استان ژجیانگ واقع شده است. در نزدیکی شانگهای و هانگژو است. با ماشین فقط یک ساعت و نیم طول می کشد ، خوب است.مبلمان تولید کننده و طراح صندلی آسانسور ، صندلی ماساژ ، صندلی خوابیده ، صندلی استراحت و تخت برقی است. سالها تجربه در زمینه تولید ، طراحی و فروش صندلی بالابر/صندلی ماساژ/صندلی خوابیده و تخت برقی. ما بیش از ۴۰ مدل صندلی بالابر داریم. محصولات ما عمدتا به بازار اروپا ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در شهر جیاکسینگ ، استان ژجیانگ واقع شده است. در نزدیکی شانگهای و هانگژو است. با ماشین فقط یک ساعت و نیم طول می کشد ، خوب است.
    مبلمان تولید کننده و طراح صندلی آسانسور ، صندلی ماساژ ، صندلی خوابیده ، صندلی استراحت و تخت برقی است. سالها تجربه در زمینه تولید ، طراحی و فروش صندلی بالابر/صندلی ماساژ/صندلی خوابیده و تخت برقی. ما بیش از ۴۰ مدل صندلی بالابر داریم. محصولات ما عمدتا به بازار اروپا ، بازار ایالات متحده و بازار استرالیا صادر می شود.
    ما همچنین می توانیم صندلی های جدید را مطابق درخواست شما طراحی کنیم. ما به عنوان یک تولید کننده حرفه ای صمیمانه از شما استقبال می کنیم تا برای دیدن صندلی های ما به کارخانه ما بیایید.

    بستن