ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۲۶۰۱, No ۲, Dongguanzhuang Road, Tianhe District, Guangzhou, Guangdong Province, China
  • درباره ما : به عنوان تامین کننده مبلمان تجاری/قراردادی/رویداد و ضیافت ، با سالها توسعه ، به یک منبع پیشرو و قابل اعتماد برای مبلمان فضای باز با کیفیت برای صنعت مهمان نوازی و همچنین مبلمان سفارشی و خانه های خانوادگی در سراسر جهان تبدیل شده است. در در سال های گذشته ، تیم های ما روی مبلمان قراردادی ، مبلمان تجاری و مبلمان مهمان نوازی برای مشتریان/دوستان ارزشمند در سراسر جهان کار می کنند. همه محصولات با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان تامین کننده مبلمان تجاری/قراردادی/رویداد و ضیافت ، با سالها توسعه ، به یک منبع پیشرو و قابل اعتماد برای مبلمان فضای باز با کیفیت برای صنعت مهمان نوازی و همچنین مبلمان سفارشی و خانه های خانوادگی در سراسر جهان تبدیل شده است. در در سال های گذشته ، تیم های ما روی مبلمان قراردادی ، مبلمان تجاری و مبلمان مهمان نوازی برای مشتریان/دوستان ارزشمند در سراسر جهان کار می کنند. همه محصولات با توجه به دوام ، کاربردی بودن و ارزش پول انتخاب شده و برای بازارهای مختلف و شرایط مختلف مناسب هستند.
    مبلمان قراردادی فلزی ، آلومینیومی یا فولادی ضد زنگ به سبک سنتی ، معاصر یا مزرعه ، می تواند نیازهای شما را برآورده کند و نظرات حرفه ای زیادی را به شما ارائه دهد. هر سال ، ما مستقیماً با ظروف از کارخانه به مشتریان جهانی تحویل می دهیم از جمله بسیاری از شرکت های معروف. کنترل کیفیت در هر محموله و احترام در تحویل به موقع باعث می شود شرکای بیشتری در جهان داشته باشیم. ما مشتاق تجارت خود هستیم ؛ محصولات با کیفیت و تعهد به خدمات به مشتریان ثابت می کند که ما به همان اندازه مشتاق کسب و کار شما هستیم. شما خوش آمدید که به ما بپیوندید و دوستان و شرکای ما در زندگی باشید. ما اطمینان داریم که از انتخاب خود خوشحال خواهید شد.
    کارخانه ما
    کارخانه ما در هشان ، جیانگمن واقع شده است و مساحتی بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع را شامل می شود و دارای بیش از ۱۰۰ کارگر مجرب است. بیش از ۱۵ سال است که مبلمان کلاسیک داخلی و خارجی تولید شده است ، صندلی های بافتنی حصیری ، صندلی بامبو ، و پایه میز ، در سال ۲۰۱۸ ما خط تولید جدیدی را گسترش دادیم ، بیش از ۴۰ نفر از افراد فنی مجرب به ما پیوستند تا مشاغل سفارشی تری داشته باشیم و مدلهای جدیدی توسعه داده شود که با توجه به تقاضای بیشتر مشتریان ، چیزی شبیه یک روند جدید برای صندلی های طناب دار ... ما هر فرصتی را گرامی می داریم. برای همکاری با شما و صمیمانه استقبال از شما برای بازدید از کارخانه ما.

    بستن