ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Huangshan City Shexian Comfort Massage Appliance Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۶۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : shexian economic and technical development zone,huangshan city,Anhui , china ۲۴۵۲۰۰
  • درباره ما : شرکت تجهیزات ماساژ راحتی. این شهر در شهر شکسیان ، هوانگ شان واقع شده است و در مجاورت نقطه دیدنی مشهور جهان-کوه هوانگشان قرار دارد.شرکت ما در تولید میز ماساژ چوبی ، میز ماساژ آهنی ، میز ماساژ آلومینیومی ، میز ماساژ از فولاد ضد زنگ ، صندلی ماساژ و میزهای کایروپراکتیک تخصص دارد. همه محصولات تاشو و قابل حمل با وزن سبک هستند. برای شما بسیار راحت است که آنها را برای گردشگری ببرید. آنها به طور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات ماساژ راحتی. این شهر در شهر شکسیان ، هوانگ شان واقع شده است و در مجاورت نقطه دیدنی مشهور جهان-کوه هوانگشان قرار دارد.
    شرکت ما در تولید میز ماساژ چوبی ، میز ماساژ آهنی ، میز ماساژ آلومینیومی ، میز ماساژ از فولاد ضد زنگ ، صندلی ماساژ و میزهای کایروپراکتیک تخصص دارد. همه محصولات تاشو و قابل حمل با وزن سبک هستند. برای شما بسیار راحت است که آنها را برای گردشگری ببرید. آنها به طور گسترده ای در سالن ماساژ ، بیمارستان ، هتل و خانه استفاده می شوند. ما همیشه محصولات خود را به طور مداوم بهبود می دهیم ، محصولات ما را گذرانده اند. شرکت ما : ۲۰۰۰ را تصویب کرده است. ما دو سال ضمانت کیفیت برای چارچوب محصولات خود ارائه می دهیم ، اگر آنها آسیب ببینند ، محصولات جدیدی را برای جایگزینی آنها با سفارش بعدی ارائه می دهیم ، اگر دیگر آنها را سفارش ندهید ، می توانیم پول را جبران کنیم.
    این محصولات به دلیل کیفیت پایدار ، سبک شیک و قیمت رقابتی بسیار خوب در بازارهای بین المللی به فروش می رسند. ما محصولات خود را به ایالات متحده آمریکا ، ژاپن ، هلند ، آلمان ، انگلستان ، اتریلیا و کشورهای جنوب شرقی آسیا صادر کرده ایم.
    شرکت ما به تولید کننده اصلی میز ماساژ و صندلی ماساژ در چین تبدیل شده است. ظرفیت ماهانه میز ماساژ چوبی تا ، میز ماساژ فلزی حدود و صندلی ماساژ تا است ، بنابراین ما می توانیم سفارشات را به زودی تکمیل کنیم.
    برای شما بسیار راحت است که از شرکت ما دیدن کنید ، می توانید مستقیماً از شانگهای ، پکن ، گوانگژو ، هنگ کنگ و دیگر شهرهای اصلی چین به فرودگاه بین المللی هوانگشان پرواز کنید ، ما می توانیم در فرودگاه با شما ملاقات کنیم ، حدود ۴۵ دقیقه رانندگی طول می کشد تا به شرکت ما برسد ما به گرمی از مشتریان داخلی و خارجی استقبال می کنیم تا از شرکت ما دیدن کنند. هر گونه پیشنهاد در مورد محصولات و همکاری ما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

    بستن