ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱, Section a, Heshan Industrial City, Jiangmen, Guangdong, China.
  • درباره ما : قرارداد مبلمان اداری ؛ دولت عمومی چین تولید کننده مبلمان مسکونی تجاری چین یک راه حل برای فضای تجاری ...جلیقه با مسئولیت محدود در از سال ۱۹۹۸ ، شرکت ما در زمینه صادرات مبلمان اداری ، از جمله میز اداری ، صندلی اداری ، میز جلسه ، کابینت بایگانی ، مبل اداری و غیره تخصص دارد. واقع در شهر ، از دسترسی راحت به شبکه های اصلی حمل و نقل برخوردار هستیم. مساحت شرکت ما بیش از ۱۰۰،۰۰۰ متر مربع است و حد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    قرارداد مبلمان اداری ؛ دولت عمومی چین تولید کننده مبلمان مسکونی تجاری چین یک راه حل برای فضای تجاری ...
    جلیقه با مسئولیت محدود در از سال ۱۹۹۸ ، شرکت ما در زمینه صادرات مبلمان اداری ، از جمله میز اداری ، صندلی اداری ، میز جلسه ، کابینت بایگانی ، مبل اداری و غیره تخصص دارد. واقع در شهر ، از دسترسی راحت به شبکه های اصلی حمل و نقل برخوردار هستیم. مساحت شرکت ما بیش از ۱۰۰،۰۰۰ متر مربع است و حدود ۵۰۰۰ کارمند دارد. علاوه بر این ، همه محصولات ما با تجهیزات پیشرفته و روشهای دقیق به منظور اطمینان از کیفیت بالا تولید می شوند.
    با تضمین عرضه پایدار و به موقع ، کیفیت معتبر و خدمات صادقانه ، محصولات ما به خوبی در بازارهای داخلی و خارج از کشور به فروش می رسد. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه دارید یا مایل به سفارش سفارشی هستید ، لطفاً با ما تماس بگیرید. اگر نیاز های شما را بدانیم بهتر عمل می کنیم. خوش آمدید به منظور افزایش کیفیت دفتر در اینجا!
    بازارهای اصلی: آسیای جنوب شرقی ، آمریکای جنوبی ، بازار داخلی ، شرق میانه ، آفریقا.
    گواهینامه ها: ، گواهی چین برای محصول برچسب زنی.

    بستن