ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۹۹, Jiao Zi'an Road,Defenghang Industrial Zone, Dongfu , Haicang, Xiamen,China
  • درباره ما : چشمه های و شرکت تابعه آن در تولید انواع چشمه های گازی (عموماً دارای بالابر) ، میراگرها ، قفل کردن فنر گاز و سیلندرهای هیدرولیک و غیره تخصص دارند.این یک شرکت حرفه ای است که تحقیق و توسعه ، طراحی ، تولید و فروش فنر گاز را ادغام می کند. این شرکت در اکتبر ۲۰۰۶ در چین تاسیس شد و بیش از ۱۰ سال تجربه تولید دارد. ۸۰ محصولات برای صادرات است. محصولات به طور گسترده ای در تردمیل ، استپر و سایر تجهیز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چشمه های و شرکت تابعه آن در تولید انواع چشمه های گازی (عموماً دارای بالابر) ، میراگرها ، قفل کردن فنر گاز و سیلندرهای هیدرولیک و غیره تخصص دارند.
    این یک شرکت حرفه ای است که تحقیق و توسعه ، طراحی ، تولید و فروش فنر گاز را ادغام می کند. این شرکت در اکتبر ۲۰۰۶ در چین تاسیس شد و بیش از ۱۰ سال تجربه تولید دارد. ۸۰ محصولات برای صادرات است. محصولات به طور گسترده ای در تردمیل ، استپر و سایر تجهیزات تناسب اندام ، کابینت ، تکیه گاه ، صندوق عقب اتومبیل ، کاپوت ، میزهای پزشکی ، تخت های پزشکی ، صندلی چرخدار ، صندلی های ماساژ ، صندلی های اتوبوس و قطار و غیره استفاده می شود. این شرکت به اصل کیفیت بالا و قیمت رقابتی ، کیفیت گرا ، تحویل دقیق و رضایت مشتری ، بهبود مستمر و تلاش برای پیشگام صنعت پایبند است. در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰۰ چشمه گاز با مشخصات مختلف تولید می کند. این شرکت دارای پیشرفته است تجهیزات تولید مانند ماشین لباسشویی ، دستگاه برش لوله ، دستگاه پرس شیار و خط تولید اتوماتیک و تجهیزات تست دقیق مانند فشار سنج ، آزمایش کننده اسپری نمک و غیره. محصولات مطابق با استاندارد صنعت فنر گاز. آزمون عمر خستگی به بیش از ۳۰،۰۰۰ بار یا حتی ۱۰۰،۰۰۰ بار می رسد. این شرکت سیستم ، سیستم مدیریت و سیستم مدیریت زنجیره تامین را به طور کامل رواج می دهد. این شرکت گواهینامه را گذرانده است. موفقیت یک شبه اتفاق نیفتاد.
    پیگیری مداوم ما بهبود و ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان است.

    بستن