ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۲ of Liangjiao Metal Products Factory, Lecong, Shunde, Foshan City, GuangDong, China
  • درباره ما : گروه مبلمان یک کارخانه است که متخصص در طراحی ، تولید ، فروش مبلمان اتاق خواب در عملکرد یکپارچه است. محصولات ما در انواع مختلف مبلمان اتاق خواب ، مبلمان تختخواب هتل ، مبل ، مانند تخت هتل ، میز خواب ، کمد ، تخت خواب ، کابینت کفش ، میز مطالعه ، مبل نشیمن ، صندلی و غیره پروژه هتل است. با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید و پرسنل حرفه ای و فنی مجرب با تجربه فراوان ، ما در حال تحقیق و توسعه مجم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه مبلمان یک کارخانه است که متخصص در طراحی ، تولید ، فروش مبلمان اتاق خواب در عملکرد یکپارچه است. محصولات ما در انواع مختلف مبلمان اتاق خواب ، مبلمان تختخواب هتل ، مبل ، مانند تخت هتل ، میز خواب ، کمد ، تخت خواب ، کابینت کفش ، میز مطالعه ، مبل نشیمن ، صندلی و غیره پروژه هتل است. با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید و پرسنل حرفه ای و فنی مجرب با تجربه فراوان ، ما در حال تحقیق و توسعه مجموعه ای از سبک های جدید و مبلمان اتاق خواب زیبا هستیم. از آن زمان ، ما همچنان اصرار داریم که به ایده تخصصی در تولید مبلمان کامل مطابق با نظریه مهندسی بشر پایبند باشیم.
    با توجه به درخواست بازار و مشتریان به عنوان اصل ما و کیفیت محصول با وعده بیمه به عنوان مسئولیت خودمان ، با اتکا به فناوری مدیریت پیشرفته و تکنسین های با کیفیت بالا ، با تکیه بر روح ایجاد محصولات درجه یک ، اعتبار درجه یک ، درجه یک کلاس خدمات ، ما ویژگی های خاص خود را داریم که با سبک شیک/ رنگهای شفاف و زیبا/ عملکرد پالایش و قیمت مناسب مشخص می شود. در حال حاضر ، محصولات ما محبوب هستند و مورد اعتماد بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

    بستن