ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۱-۱ Jinshan Four Branch Road, Wuxi City, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات الکترومکانیکی اصلی ، با مسئولیت محدود شرکتی است که در زمینه توسعه ، تولید و فروش دستگاه تحریک خطی و میز تنظیم ارتفاع برقی فعالیت می کند. ما از سال ۲۰۰۰ ۱۷ سال سخت کار می کنیم. محرک خطی مارک به طور گسترده ای در مبلمان روکش دار ، مراقبت های پزشکی ، مراقبت های زیبایی ، تجهیزات کشاورزی و غیره استفاده می شود. کارخانه ما در کنار دریاچه در شهر واقع شده است. این ایستگاه با ایستگاه ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات الکترومکانیکی اصلی ، با مسئولیت محدود شرکتی است که در زمینه توسعه ، تولید و فروش دستگاه تحریک خطی و میز تنظیم ارتفاع برقی فعالیت می کند. ما از سال ۲۰۰۰ ۱۷ سال سخت کار می کنیم. محرک خطی مارک به طور گسترده ای در مبلمان روکش دار ، مراقبت های پزشکی ، مراقبت های زیبایی ، تجهیزات کشاورزی و غیره استفاده می شود. کارخانه ما در کنار دریاچه در شهر واقع شده است. این ایستگاه با ایستگاه راه آهن ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. مساحت کارخانه بیش از ۶۰۰۰ متر مربع است. کارخانه شعبه جدید در شهر با نام "شهر خرچنگ" واقع شده است. تولید کامل و ظرفیت تولید سالیانه ۴۰۰۰۰۰ دستگاه از محرک خطی و میز تنظیم ارتفاع برقی را آغاز کرده است. این پاسخ سریع برای سفارش مشتریان خارجی و ملی را تضمین می کند. شرکت بر مفهوم "کیفیت گرا ، فناوری پیشرو ، مشتری اول ، پیشرفت مشترک" اصرار دارد و مسئول هر مشتری و کارکنان شاغل است.
    در مواجهه با چالش های سخت بازار ، به منظور کسب یک پیروزی غافلگیر کننده و کسب فرصت تجاری در بازار ، ما راه حل محرک خطی را با شما با هم بحث خواهیم کرد. ما رویای شما را محقق می کنیم.

    بستن