ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO. ۱ShaGangRoad, ShaLang, West District, zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : ارزشهای اصلی: صداقت ، مسئولیت ، تمرکز ، صداقت ، عشق به شرکت ، تعهد.فرهنگ خانواده: مشارکت همه اعضایی که مسئولیت و علایق مشترک دارند و سرنوشت مشترک دارند.نگرش زیبا از فرهنگ کارکنانروح یک شرکت است ساخت ارزش فرهنگی بر مفهوم اصلی "فرهنگ به عنوان حامل ، آموزش به عنوان هسته و الزامات کارکنان به عنوان نقطه شروع اصلی" است. "کار خوب ، کار خوب!"این شرکت چنین فرهنگ شرکتی را ترویج می کند که شادی همه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ارزشهای اصلی: صداقت ، مسئولیت ، تمرکز ، صداقت ، عشق به شرکت ، تعهد.
    فرهنگ خانواده: مشارکت همه اعضایی که مسئولیت و علایق مشترک دارند و سرنوشت مشترک دارند.
    نگرش زیبا از فرهنگ کارکنان
    روح یک شرکت است ساخت ارزش فرهنگی بر مفهوم اصلی "فرهنگ به عنوان حامل ، آموزش به عنوان هسته و الزامات کارکنان به عنوان نقطه شروع اصلی" است. "کار خوب ، کار خوب!"
    این شرکت چنین فرهنگ شرکتی را ترویج می کند که شادی همه کارکنان را افزایش می دهد.
    و شاخص زندگی شاد این شرکت از سال ۲۰۰۸ هر سال یک جلسه برگزار کرده است.
    جشنواره های بزرگ فرهنگی ، جشنواره های فرهنگی ورزشی و جشنواره های فرهنگی در گردشگری متناوب هستند.
    هر ماه ضیافت های تولد برای کارکنان تولد برگزار می شود ، مزایای تعطیلات اعطا می شود و ایده "کار شاد ، با شادی کار کنید!" با اقدامات عملی انجام می شود.
    تیم تحقیق و توسعه حرفه ای
    تیم تحقیق و توسعه حرفه ای ، با ثبت اختراع محصول ، ۱۰۰+ ثبت اختراع عملی ، روند جدید طراحی مبلمان اداری را دنبال کنید!
    پایگاه تولید بزرگ بین المللی
    همیشه از استانداردهای کیفیت "استانداردهای بالا ، اتمام ، بدون نقص" پیروی می کند.
    امکانات پیشرفته بین المللی تولید و استانداردهای فناوری تولید برای کارهای اداری است
    در طول سالها ، بر معرفی امکانات پیشرفته تولید در داخل و خارج از کشور برای ترویج صنعتی شدن و استانداردسازی تولید مبلمان اداری در اصرار داشت. این شرکت دارای بیش از ۵۰۰،۰۰۰ متر مربع پایگاه تولید استاندارد ، ۲۰ خط تولید ، مقیاس تولید چهار منطقه بزرگ تولید ، سه دسته از محصولات ، سه مرکز ماشینکاری و یک مرکز آزمایش نمونه مواد اولیه را تشکیل داده است.
    سیستم بزرگ و جامع
    این شرکت دارای بیش از ۵۰۰۰۰۰ متر مربع پایه تولید استاندارد و ۲۰ خط تولید است که سه سیستم اصلی تولید رنگ پانل ، تخته سه لا ، صفحه نمایش و نرم افزار را تشکیل می دهد. مرکز پردازش چوب مرکز پردازش چوب مرکز پردازش رنگ
    مرکز آزمایش مواد اولیه
    مرکز آزمایش مواد اولیه ، اولین مرکز آزمایش مواد اولیه مستقل در چین ، می تواند با تشخیص آلاینده هایی مانند فرمالدئید و فلزات سنگین برخورد کند ، که خرید مواد اولیه با کیفیت بالا برای را تضمین می کند و به طور موثر منبع منبع را انتخاب می کند. کیفیت محصول.
    مرکز آزمایش مواد اولیه
    مرکز آزمایش مواد اولیه ، اولین مرکز آزمایش مواد اولیه مستقل در چین ، می تواند با تشخیص آلاینده هایی مانند فرمالدئید و فلزات سنگین ، که تضمین خرید مواد اولیه با کیفیت بالا برای را فراهم می کند ، مقابله کند و به طور موثر منبع را انتخاب کند. از کیفیت محصول در عین حال ، مجهز به لیفتراک های وارد شده و تعداد زیادی تجهیزات ویژه مدرن برای عملیات مکانیکی است ، که به طور قابل توجهی کارایی عملیات تدارکات را بهبود می بخشد. پایگاه لجستیکی جدید به طور رسمی در ۲۹ مه ۲۰۱۳ افتتاح شد. سرمایه گذاری مرحله اول نزدیک به ۱۲ میلیون یوان است که مساحت آن ۱۰۰۰۰۰ متر مربع است. در حال حاضر ، نقطه بارگیری و تخلیه لجستیک به ۵۰،۰۰۰ متر مربع می رسد ، که می تواند ۱۰۰ عملیات پارکینگ وسایل نقلیه همزمان را در خود جای دهد. ، و می تواند ۲۴ ساعت کار کند تا به طور م نیازهای تجار ملی را برطرف کند. پایگاه لجستیکی جدید دارای موقعیت جغرافیایی برتر و شیوه حمل و نقل متنوع ، از جمله حمل و نقل آب ، حمل و نقل بزرگراه و حمل و نقل ریلی است.

    بستن