ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building B,Torch Innovation Park,Jihua ۲ Road,Chancheng District Foshan City,Guangdong Province,China
  • درباره ما : بیش از ۸ سال است که در تجارت فعالیت می کند. از طریق توسعه و تحقیق ۸ ساله ، ما یک شرکت بوده ایم که ، طراحی ، تولید ، بازیافت ، بازاریابی را در یک ترکیب می کند. امروزه دارای ۶۰ خط تولید و آزمایشگاه آزمایش است و محصولات ما در بسیاری از کشورها محبوب هستند.محصولات ضد آب ، مقاومت در برابر آتش ، مقاومت در برابر آب و هوا ، نصب آسان ، خواص مکانیکی قوی را ارائه می دهند ، بنابراین محصولات ما می توا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از ۸ سال است که در تجارت فعالیت می کند. از طریق توسعه و تحقیق ۸ ساله ، ما یک شرکت بوده ایم که ، طراحی ، تولید ، بازیافت ، بازاریابی را در یک ترکیب می کند. امروزه دارای ۶۰ خط تولید و آزمایشگاه آزمایش است و محصولات ما در بسیاری از کشورها محبوب هستند.
    محصولات ضد آب ، مقاومت در برابر آتش ، مقاومت در برابر آب و هوا ، نصب آسان ، خواص مکانیکی قوی را ارائه می دهند ، بنابراین محصولات ما می توانند در زمینه های مختلف مختلف مانند عرشه مارینا ، عرشه شنا ، سری ، دکوراسیون داخلی ، دیوار بیرونی ، طراحی چشم انداز استفاده شوند. و غیره.
    مزایای ما:.
    ۱. کیفیت خوب ؛ صاحب یک آزمایشگاه تحقیق و توسعه ، می توانید هر روز آزمایش محصولات را انجام دهید تا مطمئن شوید محصولات ما درجه یک هستند.
    ۲. تاریخ تحویل قابل کنترل: ما ۶۰ خط تولید دریافت می کنیم و در سال بعد به ۱۰۰ خط افزایش می یابد.
    ۳. تجربه ؛ همه فروش در اینجا دارای ۶-۷ سال تجربه در محصول است. می تواند راه حل های کارآمدی برای مشکلات ارائه دهد. مهم نیست در محصول یا تجارت صادراتی.
    ۴. سیستم کامل محصول ؛ محصولات ما می تواند شامل همه لوازم جانبی و اتصالات باشد ، مشتری حتی می تواند خود را انجام دهد.
    ۵.پشتیبان گیری شرکت: انواع گواهینامه ها ، راهنماهای نصب ، مرجع کار برای مشتریان.

    بستن