ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲-۶ Guanghui Road, Yuhong District, Shenyang, Liaoning, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۹ چین تأسیس شد. پس از دهه ها توسعه ، این شرکت تبدیل به یک شرکت بزرگ گروهی با چهار پایگاه تولید شده است که متخصص در ارائه راه حل های یکپارچه برجسته جهان از مصالح ساختمانی و دکوراسیون است. محصولات یک مرحله ای را برای پروژه توسعه دهندگان املاک ، از جمله در ، کابینت آشپزخانه ، کمد ، تخت ، مبل و مبلمان چوبی ارائه می دهد.در همان زمان ما همچنین می توانیم موادی مانند تخته ملامین ، تخته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۹ چین تأسیس شد. پس از دهه ها توسعه ، این شرکت تبدیل به یک شرکت بزرگ گروهی با چهار پایگاه تولید شده است که متخصص در ارائه راه حل های یکپارچه برجسته جهان از مصالح ساختمانی و دکوراسیون است. محصولات یک مرحله ای را برای پروژه توسعه دهندگان املاک ، از جمله در ، کابینت آشپزخانه ، کمد ، تخت ، مبل و مبلمان چوبی ارائه می دهد.
    در همان زمان ما همچنین می توانیم موادی مانند تخته ملامین ، تخته ​​، پوست درب ، آرشیو درب ، دیوارهای زمینه ، خط دامن و غیره را تهیه کنیم. کاملاً متعهد به تضمین کیفیت است تا اطمینان حاصل کند که همه محصولات با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند. کلیه محصولات سیستم مدیریت کیفیت و محیط زیست را مطابق با حفظ می کند که این محصول را سالم ، سازگار با محیط زیست ، با دوام و پایدار تضمین می کند. تا کنون محصولات و خدمات به صدها سازنده ، توسعه دهنده ، پیمانکار و توزیع کننده از ۲۳ کشور و منطقه ارائه شده است. صمیمانه شما را دعوت می کند تا از دفتر مرکزی ، نمایشگاه ها و پایگاه های تولیدی ما دیدن کنید تا درباره ما بیشتر بدانید. به خوش آمدید ، ما می توانیم به شما در ساختن بیشتر کمک کنیم.

    بستن
محصولات
تخته ملامین/UV
در/پوست/آرشیترو
مبلمان
مبل و تخت