ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No ۶ Xingye Road, Shafu industry district, Longjiang Town, Foshan City GD CHINA
  • درباره ما : شرکت مبلمان یک شرکت خصوصی است که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و در مبلمان اداری با تمرکز ویژه روی صندلی های اداری تخصص دارد ، همچنین چندین نوع صندلی اداری دیگر (از جمله صندلی مش ، یا صندلی چرمی ، پارچه) تولید می کند. صندلی ، صندلی فلزی و پلاستیکی) ، میز و صندلی آموزشی و همچنین صندلی های عمومی.در روزهای اولیه ، ما تشخیص دادیم که نیاز تأمین کننده مبلمان اداری برآورده نشده است. در پاسخ به این امر ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مبلمان یک شرکت خصوصی است که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و در مبلمان اداری با تمرکز ویژه روی صندلی های اداری تخصص دارد ، همچنین چندین نوع صندلی اداری دیگر (از جمله صندلی مش ، یا صندلی چرمی ، پارچه) تولید می کند. صندلی ، صندلی فلزی و پلاستیکی) ، میز و صندلی آموزشی و همچنین صندلی های عمومی.
    در روزهای اولیه ، ما تشخیص دادیم که نیاز تأمین کننده مبلمان اداری برآورده نشده است. در پاسخ به این امر ، سیما در زمینه اتصالات و اجزای مبلمان اداری با کیفیت برای فروش تخصص یافت. با رشد تجارت و افزایش تقاضا ، معرفی انواع مبلمان خود پیشرفت طبیعی بود. این طیف وسیعی از محصولات به طور مداوم در حال تکامل است و هنوز بخش بزرگی از تجارت ما را تشکیل می دهد.
    صنعتگران ماهر
    شرکت مبلمان دارای نیروی کار بیش از ۱۰۰ نفر است که همه آنها صنعتگران بسیار ماهر هستند. موفقیت و رشدی که طی سالها به دست آمد به کارکنان آموزش دیده اختصاص داده شده نسبت داده می شود. چنین مهارتهایی با سرمایه گذاری مستمر در ماشین آلات بسیار پیشرفته که محصولات مبلمان با کیفیت ثابت را ارائه می دهد ، ستایش می شود.
    مقیاس کار
    با نیروی کار ماهر و ماشین آلات پیشرفته ، ما حداکثر ۱۰،۰۰۰ صندلی اداری ، ۲۰۰۰ میز اداری و ۱۰۰۰ میز اتاق تمرین تولید می کنیم. ما انواع صندلی را به بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان صادر می کنیم.
    سیستم تولید انعطاف پذیر
    مبلمان با داشتن یک سیستم انعطاف پذیر در خط تولید خود ، با ارائه محصولات مبلمان سفارشی ، این رویکرد شخصی را برای هر مشتری داخلی یا شرکتی ارائه می دهد. چنین رویکردی در بازار ، مبنایی را برای بازگشت مشتریان راضی به مبلمان سیما فراهم کرده است
    تعهد و فلسفه
    ما خود را متعهد می دانیم که در کنار شما باشیم تا بهترین راه حل را پیدا کنیم که به بهترین نحو برنامه ریزی و طراحی مورد نیاز مبلمان شما را آشتی دهد. سه چیز در محصولات ما ثابت است ، طراحی ، کیفیت و خدمات پس از فروش. فلسفه ما این است که نیازهای مشتری را برآورده کنیم ، که ما به لطف محصولات با کیفیت بالا که می توانند یک محصول منحصر به فرد ایجاد کنند ، به آن دست یافتیم.

    بستن