ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۵۶-۶, Jiyin Road,Tong'an Industrial Concentrated Zone,Tong'an District, Xiamen ۳۶۱۱۰۰, China
  • درباره ما : تولید کننده و عرضه کننده نمایشگرهای سفارشی و لوازم خرده فروشی در صنعت ، با خدمات راه حل نمایش حرفه ای خرده فروشی برای بیش از ۱۰ سال ، در چین است. برای برآوردن و کار با الزامات مداوم مشتریان ما ، تکنیک ها و محصولات هر دو در حال گسترش هستند ، از جمله نمایشگرهای چوبی (چوب سخت ، تخته سه لا) ، فلز (آهن ، فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم ...) ، پلاستیک (اکریلیک/پلکسی گلاس/پرسپکس/کریستال ، شیشه مقاوم ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده و عرضه کننده نمایشگرهای سفارشی و لوازم خرده فروشی در صنعت ، با خدمات راه حل نمایش حرفه ای خرده فروشی برای بیش از ۱۰ سال ، در چین است. برای برآوردن و کار با الزامات مداوم مشتریان ما ، تکنیک ها و محصولات هر دو در حال گسترش هستند ، از جمله نمایشگرهای چوبی (چوب سخت ، تخته سه لا) ، فلز (آهن ، فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم ...) ، پلاستیک (اکریلیک/پلکسی گلاس/پرسپکس/کریستال ، شیشه مقاوم ، مقوا ، سنگ و بسیاری مواد دیگر ، با گزینه های مختلف چاپ. عملکرد و الزامات بودجه شما ما با طیف گسترده ای از مشتریان در سراسر کشور کار می کنیم و طرح های سفارشی برای کمک به تعامل و حضور بهتر برند ایجاد می کنیم. تکنیک ساخت عالی ما طرح های را به طور کامل به نمایش می گذارد. ما در نمایشگرها و وسایل فروشگاه سفارشی تخصص داریم. ما طیف کاملی از نمایشگرها و وسایل خرده فروشی سفارشی را ارائه می دهیم و تولید می کنیم ، از جمله صفحه نمایش ضد آکریلیک سفارشی ، نمایشگر عینک و جواهرات ، علائم تجاری ، لوازم آرایشی لوازم آرایشی ، نمایش لباس ، نمایش عینک ، نمایشگرهای نقطه خرید ، گوندولا ، میوه و نمایش سبزیجات ، نمایشگاه نانوایی ، نمایش چتر ، ساعت ، گل ، لباس ، کفش ، کیف ، کلاه ، هنر و صنایع دستی ، هدایا ، آب نبات ، محصولات الکترونیکی ، کلاه ، بسکتبال ، فوتبال ، بیس بال ، تنباکو و مشروب ، موزاییک ، ادبیات ، سکه ، شمع ، و موارد دیگر. شرکت تجاری ما با محوریت خدمات تولید در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد. هدف آن ارائه خدمات بهتر در طراحی ، ارتباطات ، ترتیب سفارش ، صادرات خدمات تدارکات و فروش برای مارک های خارجی است. شرکتی است که بر روی تیم سازی سازگار با محیط زیست و آموزش کیفیت کارکنان تمرکز دارد. ما یک سیستم مدیریت علمی با بخشهای بازاریابی ، خرید ، تولید ، تحقیق و توسعه ، تامین مالی ، مدیریت و مواد و همچنین بازرسی کیفیت راه اندازی کرده ایم. بهترین خدمات ما ، کیفیت خوب و پاسخ سریع ، توسط همتایان بین المللی ما به خوبی شناخته شده است. کارگاه های ما مجهز به مجموعه ای از تجهیزات حرفه ای برای پردازش انواع چوب ، فلز یا اکریلیک ، مانند برش لیزری ، خم شدن ، مشت زدن ، پرداخت ، جوشکاری و پوشش پودری. با هدف برآوردن نیازهای مشتریان در هر زمان و هر مکان ، ما به طور فعال راه حل های صفحه نمایش با قیمت رقابتی و کیفیت بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهیم.
    (۱) خط تولید چوب ، ۱۵۰۰۰ متر مربع
    (۲) خط تولید فلز ، ۲۰۰۰۰ متر مربع
    (۳) خط تولید اکریلیک ، ۶۰۰۰ متر مربع
    (۴) خط تولید جدید ، مرکز ماشینکاری ، ۳۰۰ متر مربع ، برای تولید انواع قطعات ماشینکاری (تراش و فرز ). ما به گرمی و صمیمانه از مشتریان از سراسر جهان برای بازدید از کارخانه ما استقبال می کنیم و انتظار داریم تا یک رابطه طولانی مدت با شما آیا می خواهید فضای خرده فروشی خود را با نمایشگرهای با کیفیت بالا که از یک شرکت معتبر چین طراحی و تولید شده است ، به روز کنید؟ طیف وسیعی از راه حل های ما را به صورت آنلاین مرور کنید یا برای نقل قول سفارشی با ما تماس بگیرید. هر نقل قول و س ،الی ، لطفاً امروز به ما در ایمیل بزنید.

    بستن
محصولات
رومیزی، نگهدارنده علامت اکریلیک 5 x 7 برای میز، درج بالا، T-style - Clear
رومیزی، نگهدارنده علامت اکریلیک 4x6 با چاپ UV، درج پایین، T-style - Clear
رومیزی، نگهدارنده منوی رومیزی دو طرفه اکریلیک T شکل منظره مغناطیسی مغناطیسی 4 x 6
پایه تابلو اکریلیک لوکس رومیزی با پایه اکریلیک سفید و تخته سه لا