ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Nanya Cun Beiya Xiaozu Wanjinsha Industrial Park,Daojiao district,Dongguan city, Guangdong province, China
  • درباره ما : در ، ۲۰۰۴ تاسیس شد. ما به عنوان یک تولید کننده مبلمان حرفه ای ، بر تولید و توسعه کابینت آشپزخانه ، کمد ، وسایل آشپزخانه و دیگر مبلمان چوبی خانه/هتل تمرکز می کنیم. به مدت ۱۵ سال ، سخت تلاش می کند تا بازارهای داخلی و بین المللی ما را گسترش دهد. در حال حاضر ، ما محصولات خود را به بسیاری از کشورها (مانند ایالات متحده ، انگلستان ، استرالیا ، ژاپن ، کانادا ، فیلیپین ، امارات متحده عربی و غیره) ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ، ۲۰۰۴ تاسیس شد. ما به عنوان یک تولید کننده مبلمان حرفه ای ، بر تولید و توسعه کابینت آشپزخانه ، کمد ، وسایل آشپزخانه و دیگر مبلمان چوبی خانه/هتل تمرکز می کنیم. به مدت ۱۵ سال ، سخت تلاش می کند تا بازارهای داخلی و بین المللی ما را گسترش دهد. در حال حاضر ، ما محصولات خود را به بسیاری از کشورها (مانند ایالات متحده ، انگلستان ، استرالیا ، ژاپن ، کانادا ، فیلیپین ، امارات متحده عربی و غیره) صادر می کنیم و برای محصولات با کیفیت و خدمات حرفه ای بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته ایم. واقع در کنار بزرگراه ، با موقعیت خوب و راحتی عالی در حمل و نقل. مساحت کارخانه ما حدود ۶۳۰۰۰ فوت مربع است ، با حدود ۱۰۰ کارمند و ارزش خروجی سالانه حدود ۱۰۰ میلیون یوان. ما یک تیم کارآمد با تجربه حرفه ای قوی ایجاد کرده ایم. آنها در طراحی دکوراسیون ، طراحی و مهندسی دکوراسیون ساختمان ، طراحی مجسمه سازی و طراحی مبلمان ، مدیریت تدارکات ، اقتصاد و تجارت بین المللی و غیره خوب هستند. ما خطوط تولید اتوماتیک آلمان و نرم افزار طراحی مبلمان اروپایی را در حال تولید معرفی می کنیم. با مدیریت کارآمد پرسنل و استفاده از ماشین آلات نوآورانه ، می توانیم ظرفیت سالانه ۳۰،۰۰۰ کابینت آشپزخانه ، ۲۰،۰۰۰ کمد و حدود ۱۰،۰۰۰ ست کابینت دیگر را به دست آوریم. برای تضمین استاندارد کیفیت بالا محصولات ما ، ما انتخاب دقیق مواد و کنترل کیفیت دقیق در طول تولید را داریم. ما همچنان با کیفیت ترین محصولات را با قیمت رقابتی برای مشتریان خود ارائه می دهیم. بنابراین مشتریان و سازندگان بیشتر و بیشتر را انتخاب می کنند. محصولات ما شامل کابینت آشپزخانه ، کمد ، وسایل آشپزخانه و دیگر مبلمان منزل است که به طور وحشیانه در خانه ، دفتر و هتل ها استفاده می شود. محصولات ما مدرن ، دوستدار محیط زیست و کاربردی هستند. ما در انتخاب مواد و کنترل کیفیت خود سخت گیر هستیم. محصولات ما به طور گسترده ای در آشپزخانه ، اتاق خواب ، حمام و سایر مناطق در سراسر خانه ، دفتر و هتل استفاده می شود. برای بیش از ۱۵ سال ، انواع افتخارات را دریافت کرده ایم. به عنوان "مارک معروف چین" ، "محصولات کلیدی مهندسی ساختمان چین" ، "کیفیت ، صداقت ، خدمات شرکت سطح " ، "محصولات حفاظت از محیط زیست سبز چین" توسط انجمن نظارت بر کیفیت محصولات چین رتبه بندی شده است. این مرکز به عنوان "مارک معروف استان گوانگدونگ" ، "واحد قابل اعتماد" و "شرکت اعتباری استان گوانگدونگ" توسط مرکز ارزیابی مارک کیفیت چین ارزیابی شده است. مبلمان بی وقفه توسعه فناوری را افزایش می دهد و ضمن اطمینان از کیفیت محصول ، تجهیزات ساخت و تولید را نیز بهبود می بخشد. ما خطوط تولید اتوماتیک آلمان و نرم افزار طراحی مبلمان اروپایی را در حال تولید معرفی می کنیم.
    خطوط تولید رنگ آمیزی لاک اتوماتیک
    دستگاه های برش الکترونیکی سنگین از آلمان
    خطوط تولید پرس پرس
    . ماشین آلات تشکیل خلاء سنگین
    خطوط تولید اتصال اتوماتیک لبه
    بر تولید و توسعه کابینت آشپزخانه و سایر مبلمان چوبی متمرکز است. در ۱۵ سال گذشته ، ما محصولات و خدمات کابینت یکپارچه با کیفیت بالا را برای بیش از ۲۰ توسعه دهنده املاک و بیش از ۲۰۰ منطقه مسکونی ارائه کرده ایم. به عنوان یک مهندس مبلمان از سال ۲۰۰۴ در طراحی ، ساخت و توزیع کابینت آشپزخانه ، کمد اتاق خواب ، سرویس های بهداشتی حمام مشغول است. محصولات با کیفیت ما به بسیاری از کشورهای مختلف جهان مانند آمریکای شمالی فروخته می شود. ، اروپا ، اقیانوسیه ، شرق میانه ، آفریقا و آسیا. ما خوشحالیم که با معماران ، توسعه دهندگان ، سازندگان و پیمانکاران در سراسر جهان برای انواع پروژه ها همکاری می کنیم و آثار با کیفیتی را برای مشتریان خود با قیمت مناسب ارائه می دهیم. ما تلاش می کنیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. از طراحی پروژه ، انتخاب مواد ، کنترل تولید ، مونتاژ محصول ، تا خدمات پس از فروش ، ما به جزئیات توجه می کنیم و برای برآوردن نیازها و انتظارات کیفیت مشتریان ، به آن توجه می کنیم. قبل از حمل و نصب محصول ، تیم تخصصی ما تضمین می کند که هر محصول نیاز مشتریان را برآورده می کند. پس از اتمام پروژه ، خدمات پس از فروش را در طول ضمانت ارائه می دهیم.

    بستن