ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCS3TaU-mJUK2Z3e1AVHRqfQ/featured
  • آدرس : ۱st Flr, Bld ۲, JiuJiu Youpin Cultural Creative Park | Longhua Shenzhen ۵۱۸۱۰۹, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد و در هنگ کنگ به عنوان. ثبت شد. این یک شرکت مدرن داخلی شناخته شده است که بر تحقیقات فناوری ، توسعه محصول ، تولید ، فروش و خدمات تجهیزات بارکد پوشیدنی و تعبیه شده تمرکز دارد. تجهیزات. ما در اسکنر بارکد پوشیدنی و محصولات جانبی تخصص داریم. ما به عنوان یک شرکت تحقیق و توسعه اولیه تجهیزات بارکد پوشیدنی را انجام می دهیم.سرمایه گذاری در محصولاتتوسعه محصول ، فناوری ، تحقیق و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد و در هنگ کنگ به عنوان. ثبت شد. این یک شرکت مدرن داخلی شناخته شده است که بر تحقیقات فناوری ، توسعه محصول ، تولید ، فروش و خدمات تجهیزات بارکد پوشیدنی و تعبیه شده تمرکز دارد. تجهیزات. ما در اسکنر بارکد پوشیدنی و محصولات جانبی تخصص داریم. ما به عنوان یک شرکت تحقیق و توسعه اولیه تجهیزات بارکد پوشیدنی را انجام می دهیم.
    سرمایه گذاری در محصولات
    توسعه محصول ، فناوری ، تحقیق و توسعه ۳۰ درصد دارای تعدادی حق ثبت اختراع و کپی رایت نرم افزار است. خط تولید کامل است و دائماً به روز می شود. عملکرد همچنان به طور پیوسته در حال رشد است و همچنین از شهرت خوبی در برنامه های صنعتی برخوردار است. در همان زمان محصولات کارت خوان با موفقیت در فروشگاه های خرده فروشی ، ، هتل ها و پروژه های ادغام در مقیاس بزرگ توسعه یافته است. دستگاه های پوشیدنی و تجهیزات تعبیه شده راه حل های نرم افزاری و سخت افزاری را که دقیقاً برای مشتریان در تدارکات ، مراقبت های بهداشتی ، تولید ، کیوسک های خود سرویس ، تجهیزات تحقیقات بیولوژیکی و سایر صنایع مورد نیاز است ، ارائه می دهد.
    شایستگی ها و مزایای اصلی
    دستگاه های پوشیدنی شرکت و کارتخوان های به عنوان پیش نیاز برای تحقیق و توسعه ، دارای گواهینامه های مختلف داخلی و بین المللی مانند هستند.
    این شرکت با بی ام و ، وال مارت ، سایر سیستم های داخلی و خارجی و فروشندگان نرم افزار مستقل روابط کاری خوبی برقرار کرده است. این شرکت در حال ایجاد یک شبکه نمایندگی در سراسر اروپا و آمریکا است و همچنین در حال ایجاد یک سیستم جامع خدمات پس از فروش برای اطمینان از پاسخ سریع و خدمات به مشتریان است.
    علاوه بر همه اینها ، شرکت ما همچنین دارای ، نرم افزار اندروید ، قابلیت توسعه محصول جدید به همراه تیمی از مهندسین سخت افزار و زیرساخت های مرتبط برای آزمایش و توسعه است.
    خدمات سفارشی سازی انعطاف پذیر به صورت عمده یا در دسته های کوچک را می توان برای مشتریان از هر قشری انجام داد. ما ۱۰۰ کمک ارائه می دهیم تا به سرعت هر گونه نیاز سفارشی را برطرف کنیم.

    بستن
محصولات
اسکنر بارکد
اسکنر حلقه لمسی بلوتوث پوشیدنی ET02
اسکنر دستی دوبعدی سیمی ارزان قیمت TAH2
اسکنر بارکد دستی دوبعدی بی‌سیم صنعتی IP65 PTH5
اسکنر بارکد دستکش دو بعدی پوشیدنی MS02
اسکنر بارکد دستکش لیزری 1 بعدی بی سیم MS02
اسکنر بارکد دوبعدی بلوتوث گیره پشت گوشی هوشمند
بارکد خوان لیزری 1 بعدی بلوتوث MS3391-L
MS430 Mrz OCR Passport Reader
اسکنر بارکد دوبعدی ثابت MS4100
چاپگر برچسب بلوتوث LP11
کارتخوان MSR100 USB Magstripe Swipe Card Reader