ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : A۳ Building a Area, Baoying Industrial Park, Wulian Road, Longgang District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : بیش از ۲۰ سال تجربه تولیددر سال ۱۹۹۹ تاسیس شد. ما درگیر تحقیق و توسعه ، تولید ، بازاریابی و خدمات سیستم هشدار بی سیم سیمی ، هشدار مزاحم ، کنترل دسترسی و محصولات خانه هوشمند هستیم. سیستم های از انواع راه حل های امنیتی پشتیبانی می کنند و عملکردهای برنامه نویسی ساده و سریع را برای همه نوع نصب ارائه می دهند. در طول ۱۹ سال گذشته ، محصولات ما در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان به بازار ع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از ۲۰ سال تجربه تولید
    در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد. ما درگیر تحقیق و توسعه ، تولید ، بازاریابی و خدمات سیستم هشدار بی سیم سیمی ، هشدار مزاحم ، کنترل دسترسی و محصولات خانه هوشمند هستیم. سیستم های از انواع راه حل های امنیتی پشتیبانی می کنند و عملکردهای برنامه نویسی ساده و سریع را برای همه نوع نصب ارائه می دهند. در طول ۱۹ سال گذشته ، محصولات ما در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان به بازار عرضه شده است.
    از بهترین راه حل های مدیریت امنیتی ما لذت ببرید
    ما عناصر امنیتی با کیفیت بالا و قابل اعتماد را برای هر نوع نصب امنیتی تولید می کنیم. از سیستم های هشدار نفوذ برای تأسیسات مسکونی و تجاری با طیف گسترده ای از لوازم جانبی گرفته تا سیستم های کنترل دسترسی گسترده و سیستم های امنیتی یکپارچه و مدیریت ساختمان ، ما تلاش می کنیم انواع راه حل های مدیریت امنیت درجه یک را به مشتریان خود ارائه دهیم.
    استانداردهای و سایر استانداردها را رعایت کنید
    ما دارای قابلیت های تحقیق و توسعه و تولید عالی ، یک سیستم مدیریت شرکت کامل و سیستم تضمین کیفیت کامل هستیم و اقدامات دقیق را در طول فرایند تولید انجام می دهیم. در نتیجه ، ما احراز هویت را گذرانده ایم و محصولات ما با استانداردهای و سایر استانداردها مطابقت دارد.
    همین امروز خود را سفارش دهید
    اهمیت زیادی به مدیریت و کیفیت می دهیم و خدمات کامل ما را ترکیب می کنیم. به ما قول داده شده است که محصولات قابل اعتماد و اقتصادی را با "کیفیت برتر ، قیمت رقابتی و خدمات عالی" ارائه دهیم. اصل عملکرد ما کیفیت اول ، خدمات برتر ، مشتری اول است. ما همچنان دست به دست هم با مشتریان رشد می کنیم و به هدف "پیروزی با هم" در همکاری های آینده پی می بریم. از سفارشات استقبال گرمی می شود. امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری بگیرید.

    بستن