ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xincheng Tech-Zone Hi-tech District, Changsha, Hunan, China
  • درباره ما : به عنوان پیشگام سیستم امنیتی چین ، فناوری بر همکاری جهانی سیستم های امنیتی سطح بالا تمرکز می کند ، همچنین مشارکت مثبت در مفهوم جدید سیستم های امنیتی جهانی است. با ۸۰ مهندس تحقیق و توسعه مجرب در سخت افزار و نرم افزار ، در نوآوری فناوری پافشاری می کند. و بسیار رقابتی در سرویس با بسیار کم و سرویس یک مرحله ای. این دارای طیف کاملی از محصولات نظارت تصویری است که دارای حقوق مالکیت معنوی مستقل ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان پیشگام سیستم امنیتی چین ، فناوری بر همکاری جهانی سیستم های امنیتی سطح بالا تمرکز می کند ، همچنین مشارکت مثبت در مفهوم جدید سیستم های امنیتی جهانی است. با ۸۰ مهندس تحقیق و توسعه مجرب در سخت افزار و نرم افزار ، در نوآوری فناوری پافشاری می کند. و بسیار رقابتی در سرویس با بسیار کم و سرویس یک مرحله ای. این دارای طیف کاملی از محصولات نظارت تصویری است که دارای حقوق مالکیت معنوی مستقل از قبیل دوربین ، نظارت بر ذخیره سازی ، یکپارچه است پلت فرم مدیریت و غیره. فناوری قصد دارد یک ارائه دهنده مطمئن از طیف وسیعی از محصولات امنیتی و راه حل های خانه هوشمند در بازار جهانی باشد.
    چشم انداز ما
    دنیایی هوشمندتر و ایمن تر ایجاد کنید تا با راه حل های خلاقانه ما زندگی را آسان تر کنید. محصولات ما در آینده نزدیک بخشی اساسی از زندگی ما خواهند بود!
    مزیت بی نظیر
    بیش از ۸۰ مهندس برای سیستم جاسازی شده ، نرم افزار ، نرم افزار ، آزمایش ، سخت افزار ، ساختار ، طراحی و کیفیت وجود دارد. از پروتکل ، مانند ادغام سیستم ، پروتکل پخش مستقیم ، پلت فرم پخش مستقیم ، ذخیره سازی ابری عمومی و خصوصی ، مانیتور فردی و غیره استقبال می شود.

    بستن