ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴F , Yongfeng industrial park , Fengzheng Road, Kengwei Street , Shiyan Town, Bao'an District , Shenzhen , China
  • درباره ما : شنژن یک تولید کننده حرفه ای محصولات الکترونیکی خودرو است که در شنژن ، مرکز محصولات الکترونیکی در چین واقع شده است. محصولات ما عمدتاً شامل دوربین خودرو ، دوربین دید عقب ، دوربین معکوس ، مانیتور خودرو ، سنسور پارک ماشین ، سیستم نمای عقب و غیره است که در فروخته می شود. تا کنون ، شرکت ما به توسعه ، طراحی و تولید طیف گسترده ای از وسایل الکترونیکی استاندارد و سفارشی اختصاص داده شده است. ما همی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن یک تولید کننده حرفه ای محصولات الکترونیکی خودرو است که در شنژن ، مرکز محصولات الکترونیکی در چین واقع شده است. محصولات ما عمدتاً شامل دوربین خودرو ، دوربین دید عقب ، دوربین معکوس ، مانیتور خودرو ، سنسور پارک ماشین ، سیستم نمای عقب و غیره است که در فروخته می شود. تا کنون ، شرکت ما به توسعه ، طراحی و تولید طیف گسترده ای از وسایل الکترونیکی استاندارد و سفارشی اختصاص داده شده است. ما همیشه در تلاش هستیم تا به نفع مشتریان خود باشیم و محصولات با کیفیت و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم ، دارای تیم های حرفه ای طراحی ، تولید و کنترل کیفیت است. بسیاری از آنها مهندسین ماهر و با تجربه هستند. محصولات ما بر اساس کیفیت بالا قیمت رقابتی دارند. پس از فروش ، ما یک سری خدمات گارانتی داریم تا به نفع مشتریانمان باشد ، همه آنها برنده ما شدند شهرت و احترام زیادی در بازارهای داخلی و خارجی.
    "کیفیت ، شهرت و خدمات حرف اول را می زند" رمز موفقیت است. اعتماد مشتری در خانه و خارج از کشور برای عملکرد قابل اعتماد و طراحی هوشمند محصول شرکت به دست آمده است. برای درخواست ارزشمند خود و بازدید از شرکت ما در هر زمان خوش آمدید! همه محصولات ما در وب سایت قادر به عرضه هستند ، که از شش سال تجربه تولید کنندگان حرفه ای ناشی می شود ، آنها آزمایش های مختلفی از جمله ضد آب ، پیری ، افت ، درجه حرارت بالا و پایین ، و غیره قبل از تحویل بوده اند. . ما همیشه در تلاش هستیم تا از مشتریان خود سود ببریم و محصولات با کیفیت و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم ، ما تیم های حرفه ای طراحی ، تولید و کنترل کیفیت داریم. بسیاری از آنها مهندسین ماهر و با تجربه هستند. محصولات ما دارای قیمت رقابتی هستند با کیفیت بالا. پس از فروش ، ما یک سری خدمات گارانتی داریم تا بتوانیم به نفع مشتریان خود باشیم ، همه آنها در بازارهای داخلی و خارجی شهرت و احترام زیادی برای ما به دست آوردند. با اولویت به کیفیت ، ما همچنین یک سیستم کنترل کیفیت بسیار دقیق ایجاد کرده ایم طبق استاندارد . ما دارای دستگاه تست سوئیچ دکمه ، دستگاه تست عمر کابل و دستگاه تست ثبات رنگ هستیم. با استانداردهای ملاقات می کنیم ، محصولات ما با محبوب هستند در بیش از ۳۰ کشور وارد شده است. به ویژه در اروپا ، روسیه ، شرق میانه ، آمریکای شمالی و جنوبی.
    قیمت های رقابتی
    به شما قیمت رقابتی عمده تخفیف را برای همه محصولاتی که در وب سایت ما پیدا می کنید ارائه می دهد. شما می توانید قیمت عمده فروشی را که برای مقادیر بیشتر ارائه می دهیم مشاهده کنید. قیمت فله جذاب در صورت درخواست موجود است. یا می توانید با چت آنلاین ما تماس بگیرید با تخفیف ما مشتاقانه به شما پاسخ می دهیم. و ما تمام تلاش خود را برای برآوردن نیازهای شما انجام خواهیم داد.
    ضمانتنامه
    تمام محصولات ما که می فروشیم دارای ۱۲ ماه ضمانت هستند. ما خدمات کامل پس از فروش را برای کل مشتریان فروش خود ارائه می دهیم. مزایای گارانتی به طور یکسان در مورد سفارشات عمده فروشی و سفارشات تک قطعه اعمال می شود. اگر از محصولات ما با مشکلات کیفیت استفاده می کردید ، ما قول می دهیم تا ۶۰ روز دیگر به صورت رایگان به شما ارسال شود. ضمانت نامه شامل مشاغل خرده فروشی ، عمده فروش و می شود.
    ظرفیت تولید
    ما بیش از ۱۱۰ کارگر تولیدی داریم. در حال حاضر ، ظرفیت تولید دوربین های اتومبیل ۸۰-۰۰۰ در ماه ، مانیتورهای خودرو ۴۰.۰۰۰ در ماه ، معکوس رادار ۳۰.۰۰۰ در ماه است. ما می توانیم در تولید سریع پاسخ دهیم ، طبق برنامه ارائه دهیم و نیازهای مشتریان را برآورده کنیم. تولید ما دارای شخصیت های روشن زیر است:
    ۱. کارگاه بدون گرد و غبار کاملاً محصور ، ایجاد کیفیت خوب. کارگاه تولیدی ما کارگاه کاملاً محصور بدون گرد و غبار را تصویب می کند ، که به ما کمک می کند درجه حرارت ، و گرد و غبار و غیره را در طول تولید به شدت کنترل کنیم ، تا کیفیت خوب را وعده دهیم.
    ۲. تولید خودکار در مقیاس بزرگ ، ایجاد محصولات خوب. از تجهیزات تولید خودکار پیشرفته در خارج از کشور برای به حداقل رساندن بروز محصولات نامطلوب ، اطمینان از استاندارد تولید پایدار و ظرفیت عرضه استفاده می کند.
    محیط کارخانه
    با جزئیات بیشتر می دانید: محیط کارخانه (اینجا را کلیک کنید)
    نوع و زمان تحویل
    کل زمان تحویل از دو قسمت تشکیل شده است: زمان پردازش و زمان واقعی حمل و نقل. زمان پردازش به زمان دریافت پرداخت شما از زمانی که ما اقلام را تولید کرده و بسته بندی کرده ایم اشاره می کند. قسمت دوم زمان واقعی حمل و نقل است. این زمانی است که طول می کشد تا بسته توسط پیک ها به مقصد اصلی تحویل داده شود. پردازش ما به طور معمول ۳-۷ روز کاری طول می کشد ، در حالی که زمان حمل و نقل بستگی به روش حمل و نقل شما دارد.

    بستن
محصولات
مانیتور خودرو 3.5 اینچی نمای عقب M350C
دوربین LED ماشین دید در شب CM-314
مانیتور دیجیتال خودرو 3.5 اینچی M350B
دوربین دنده عقب ماشین پروانه ای CM-306
مانیتور آینه خودرو LCD 4.3 اینچی M430C
دوربین دید عقب خودرو CM-318
دوربین ماشین دید در شب 28 میلی متری CM-328
دوربین ماشین براکت کوچک CM-312
دوربین ماشین اره سوراخ 16.5 میلی متری CM-300A
دوربین ماشین مته 18.5 میلی متری CM-305
دوربین ماشین دوکاره مینی 16.5 میلی متری CM-300C
دوربین ماشین پلاک کوتاه CM-351