ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCKNpwYZ9Gz9AwZ40XlOOmrw?view_as=subscriber
  • آدرس : No. ۲۱۹۸ Cuntong Road, Jindong Industrial Zone, Jinhua City, Jinhua, Zhejiang, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۰ ، جک ، بنیانگذار ، همیشه علاقه زیادی به ماهیگیری و ورزش در فضای باز داشت. او در سفر تعطیلات یک آشکارساز ماهی آموخت و سعی کرد برای خود یک دستگاه آشکارساز بخرد. با این حال ، او به سختی می تواند یک ماهی یاب مقرون به صرفه در بازار پیدا کند ، "من می توانم آن را بهتر و ارزان تر کنم" ، جک در این مورد بسیار مطمئن بود ، زیرا دارای مدرک دکتری مهندسی است ، "این همیشه یک فرصت تجاری خوب ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۰ ، جک ، بنیانگذار ، همیشه علاقه زیادی به ماهیگیری و ورزش در فضای باز داشت. او در سفر تعطیلات یک آشکارساز ماهی آموخت و سعی کرد برای خود یک دستگاه آشکارساز بخرد. با این حال ، او به سختی می تواند یک ماهی یاب مقرون به صرفه در بازار پیدا کند ، "من می توانم آن را بهتر و ارزان تر کنم" ، جک در این مورد بسیار مطمئن بود ، زیرا دارای مدرک دکتری مهندسی است ، "این همیشه یک فرصت تجاری خوب برای ارائه خواهد بود گزینه های جایگزین مردم. "
    با این حال ، شروع کسب و کار آنقدرها هم که او فکر می کرد آسان نیست ، کمبود پول ، نبود پایگاه آماری او را دیوانه می کند. وی از نام تجاری "خوش شانس" نام برد که برای این تجارت آرزوی موفقیت می کند.
    این شانس خوب در سال ۲۰۰۲ اتفاق می افتد ، جک پس از برنده شدن در مسابقه کسب و کار نوآوری ، سرمایه ای را از سرمایه گذاران جمع آوری کرد ، در سال ۲۰۰۳ ، دفتر خوش شانس نهایی شد و افسانه داستان تجاری آغاز می شود.

    بستن
محصولات
FF1108C-T
FF1108-W
FF1108-T
FL068-W
FF718LIC-W
FF718LIC-T
LH-1B
FF718LIC-WT
FF918C-WL
LBT-1
نگهدارنده ماهی یاب
پایه بازوی انعطاف پذیر LUCKY