ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Industriestraße ۲۷,۲۷۴۰۴ Zeven,Germany
  • درباره ما : دو شرکت پیشرو در زمینه لبنیات آلمان در آوریل ۲۰۱۱ ادغام شدند و به شماره ۱ در صنعت لبنیات آلمان تبدیل شدند. تبدیل شدند. این شرکت به دنبال چندین سال همکاری موفق است:سرمایه گذاری مشترک برای پردازش محصولات ویژه آب پنیر تشکیل شده است. هریک ۵۰٪ سهم دارند. با راه اندازی در فروش به فروش می رسند:واحدهای عملیاتی ادغام می شوند: تشکیل می شود. نمایندگان کشاورزان با ادغام موافقت می کنند. ، بزرگترین شر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دو شرکت پیشرو در زمینه لبنیات آلمان در آوریل ۲۰۱۱ ادغام شدند و به شماره ۱ در صنعت لبنیات آلمان تبدیل شدند. تبدیل شدند. این شرکت به دنبال چندین سال همکاری موفق است:
    سرمایه گذاری مشترک برای پردازش محصولات ویژه آب پنیر تشکیل شده است. هریک ۵۰٪ سهم دارند. با راه اندازی در فروش به فروش می رسند:
    واحدهای عملیاتی ادغام می شوند: تشکیل می شود. نمایندگان کشاورزان با ادغام موافقت می کنند. ، بزرگترین شرکت لبنیات آلمان ، عملیات تجاری را آغاز می کند. تعداد زیادی از تعاونی های تحویل شیر در اواخر قرن ۱۹ در آلمان شکل گرفت. آنها طی چند دهه در انجمن های بزرگتری ادغام شدند. بسیاری از شرکت های تولید کننده لبنی در این مسیر توسعه یافته اند ، از جمله . گروه شرکت های هومانا ، با ۲.۷ میلیارد کیلو شیر فرآوری شده در سال ، از جمله رهبران صنعت لبنیات آلمان بود. در سال ۲۰۰۹ ، مجموع ۲۹۰۰ کارمند در کارخانه های در پنج منطقه فدرال گردش مالی سالانه ۱.۷ میلیارد یورو را بدست آوردند. حدود ۴۹۰۰ مزارع عضو شیر را به ۱۲ تاسیسات تولیدی مستقر در پنج منطقه فدرال تحویل دادند. متخصص اطفال هرفورد با این نام غذای بچه تهیه می کند. شیر در اصل توسط لبنیات تولید و به بازار عرضه می شود. سنگ بنای گذاشته شده است. خرید ، یک لبنیات خصوصی در . گسترش به سایتهای تولید و توزیع مرکزی ، از جمله مدیریت در نتیجه ادغام بین و همچنین لبنیات و کارخانه پنیر خوب شکل می گیرد. دفتر مرکزی در واقع شده است. شرکت مادر گروه و مقر اصلی آن در ، آلمان ، در نتیجه ادغام بین تشکیل شده است. : مسئولیت عملیات تجاری را بر عهده می گیرد. با حجم شیر سالانه چهار میلیارد کیلو فرآوری ، یکی از بزرگترین شرکت های لبنی آلمان قبل از ادغام با هومانا این گروه حدود ۲۵۰۰ کارمند در کارخانه هایی که در پنج منطقه فدرال مستقر شده بودند استخدام کرد و گردش مالی سالانه ۱.۹ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۹ به دست آورد. بیشتر شیر از ۷،۰۱۵ عضو شرکت مادر تامین می شد. ، پایه و اساس به عنوان یک شرکت است. فعلی با ادغام شرکت های لبنی تشکیل شده است. دفتر مرکزی آن در برمن است. استانداردسازی ساختارهای عملیاتی: یک سازمان شرکتی استاندارد راه اندازی شده و شرکت بر مجموعه محصولات تجاری تمرکز می کند. شروع برنامه بازسازی نکات اصلی: توسعه بیشتر کسب و کار اصلی و ساده سازی ساختار کارخانه و کارکنان. اجرای عملیات تجاری در ، برنامه های بازسازی ادامه می یابد. نقاط کانونی: گسترش ظرفیت های تولید و طراحی مجدد فروش. یک مرکز تحقیقاتی مرکزی برای توسعه محصول ، فرآیند و فناوری باز می شود: . ادغام با تعاونی های لبنی ، یک شرکت تولید پنیر که در آن مشارکت دارد ، یک شرکت تابعه با مالکیت کامل می شود.

    بستن