ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Am Sauerbrunnen ۲۵-۳۳,۵۵۷۶۷ Schwollen
  • درباره ما : Hochwald Sprudel که در یکی از سرسبزترین و دست نخورده ترین مناطق آلمان، رشد یافته در یک سنت خانوادگی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آب معدنی و آبمیوه در جنوب غربی آلمان است. تجارت منطقه ای ما بر اساس محبوب ترین مارک های آب معدنی در راینلند فالز و زارلند است. ما از طریق تجربه طولانی در بطری سازی بدون عفونی کننده و بهداشتی، تخصص قوی در بسته بندی محصولات حساس داریم. - ما به مواد نگهدارنده نی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    Hochwald Sprudel که در یکی از سرسبزترین و دست نخورده ترین مناطق آلمان، رشد یافته در یک سنت خانوادگی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آب معدنی و آبمیوه در جنوب غربی آلمان است. تجارت منطقه ای ما بر اساس محبوب ترین مارک های آب معدنی در راینلند فالز و زارلند است.

    ما از طریق تجربه طولانی در بطری سازی بدون عفونی کننده و بهداشتی، تخصص قوی در بسته بندی محصولات حساس داریم. - ما به مواد نگهدارنده نیاز نداریم! برندهای ملی، بین المللی و خصوصی در Hochwald بطری می شوند.

    در حال حاضر در نسل چهارم Hochwald Sprudel یک شرکت خانوادگی است و در حال حاضر حدود ۲۵۰ کارمند دارد و حجم ثابتی از ۴۰۰ میلیون بطری در سال را گزارش می دهد.

    بستن
محصولات
خط تولید آب معدنی
مدیریت کیفیت