ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Frankenstr. ۲,۴۶۳۹۵ Bocholt
  • درباره ما : علاقه و تخصصطراحی گوشی هایی که بتوانند خواسته های زندگی روزمره را برآورده کنند کار آسانی نیست. به همین دلیل ، ما خود را متعهد به فلسفه زیر در مورد کیفیت و ساخت محصولات خود کرده ایم: اگر کاری را انجام می دهید ، آن را درست انجام دهید. به همین دلیل است که ما برخی از بهترین مهندسین و طراحان جهان را - افرادی که علاقه زیادی به آکوستیک ، علم مواد و فناوری تلفن دارند - به کار می گیریم و از استعد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    علاقه و تخصص
    طراحی گوشی هایی که بتوانند خواسته های زندگی روزمره را برآورده کنند کار آسانی نیست. به همین دلیل ، ما خود را متعهد به فلسفه زیر در مورد کیفیت و ساخت محصولات خود کرده ایم: اگر کاری را انجام می دهید ، آن را درست انجام دهید. به همین دلیل است که ما برخی از بهترین مهندسین و طراحان جهان را - افرادی که علاقه زیادی به آکوستیک ، علم مواد و فناوری تلفن دارند - به کار می گیریم و از استعداد خود برای تولید بهترین تلفن های ممکن در کارخانه ما در بوخولت استفاده می کنیم. به همین دلیل تجهیزات ما به عنوان ضمانت کیفیت می گوید "ساخت آلمان".
    طول عمر
    ما از فناوری آلمانی در ساخت تلفن های خود استفاده می کنیم و آخرین پیشرفت های تولید را در نظر می گیریم تا مطمئن شویم که تلفن های ما کاملاً کار می کنند و از دوام خاصی برخوردارند ، به طوری که می توانید سالها بدون هیچ مشکلی از آنها برای برقراری تماس استفاده کنید.
    تضمین کیفیت
    این رویکرد معمولاً "آلمانی" در آزمایشات کیفیت ما ادامه می یابد. ما همه محصولات خود را تحت مجموعه ای از دوازده تست دقیق کیفیت قرار می دهیم که نقص ها را برطرف کرده و تنها بهترین دستگاه ها را طراحی می کنند. به دنبال مهر "ساخت آلمان" باشید تا مطمئن شوید که محصول واقعی شما است - به تقلید بسنده نکنید.

    بستن