ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Gewerbepark ۱۶,۷۵۳۳۱ Engelsbrand,Deutschland
  • درباره ما : بیش از ۸۷ سال است که ساعتهایی می سازد که طراحی کاربردی را ترکیب می کند و بر موارد ضروری تمرکز می کند. این ساعتهای اصلی تاریخی را می توان در هر زمان در موزه داخلی مشاهده کرد. کار دستی تولید ، فروش و خدمات توسط یک تیم بسیار با انگیزه و آموزش دیده انجام می شود. فروش مستقیم در انگلسبراند و در فروشگاه آنلاین امکان بهترین نسبت قیمت / عملکرد. بدون تعهد در از ما دیدن کنید یا در فروشگاه آنلاین به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از ۸۷ سال است که ساعتهایی می سازد که طراحی کاربردی را ترکیب می کند و بر موارد ضروری تمرکز می کند. این ساعتهای اصلی تاریخی را می توان در هر زمان در موزه داخلی مشاهده کرد. کار دستی تولید ، فروش و خدمات توسط یک تیم بسیار با انگیزه و آموزش دیده انجام می شود. فروش مستقیم در انگلسبراند و در فروشگاه آنلاین امکان بهترین نسبت قیمت / عملکرد. بدون تعهد در از ما دیدن کنید یا در فروشگاه آنلاین به اطراف نگاهی بیندازید. ما از هر نظر به شما قول کیفیت مطلق می دهیم و از شما دعوت می کنیم تا ما را آزمایش کنید. رضایت شما و یک ساعت مچی با کیفیت که برای شما ساخته شده است ، محور تلاش ماست!
    چند نکته در مورد ساعت های ما
    ما می خواهیم ساعت های با کیفیتی را ارائه دهیم که مقرون به صرفه هستند و سالها به صاحب آنها لذت می دهند. ما از طریق یک زبان طراحی واضح و بدون ابهام به این امر دست می یابیم. مشتریان ما این واقعیت را دارند که این ویژگی با یک ویژگی احساسی و احساسی همراه است بسیار جالب است. مجموعه ما نباید با یکدیگر رقابت کند ، ما ترجیح می دهیم ساعت های مختلف را برای موارد مختلف طراحی کرده و آنها را با دست بسازیم. ما از مفهوم فروش مستقیم استفاده خواهیم کرد. برای سود بیشتر مشتریان خود را بهینه کنید و همیشه بهترین قیمت را دریافت کنید. همه کارکنان دائماً به خاطر دارند که شما به عنوان مشتری ما اساس یک مدل تجاری مناسب هستید. بنابراین در هر زمان انتقاد خود را به ما شخصاً دریغ نکنید. ما قطعاً شما را جدی می گیریم!

    بستن