ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/junghansgermany
  • آدرس : Geißhaldenstrasse ۴۹,D-۷۸۷۱۳ SCHRAMBERG
  • درباره ما : آنچه در شرامبرگ در سال ۱۸۶۱ با تاسیس این شرکت آغاز شد ، به سرعت تبدیل به یکی از جذاب ترین داستان های موفقیت در صنعت ساعت آلمانی شد. ممکن است خواسته های ساعت از آن زمان تغییر کرده باشد - فلسفه یونگ ها همیشه ثابت بوده است. روح نوآوری و تلاش مداوم برای دقت تا کوچکترین جزئیات ، تفکر و عملکرد همه کارکنان را تعیین می کند. با انگیزه خانواده کارآفرین ، این شرکت در شکوه و جلال جدیدی می درخشد. تعه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آنچه در شرامبرگ در سال ۱۸۶۱ با تاسیس این شرکت آغاز شد ، به سرعت تبدیل به یکی از جذاب ترین داستان های موفقیت در صنعت ساعت آلمانی شد. ممکن است خواسته های ساعت از آن زمان تغییر کرده باشد - فلسفه یونگ ها همیشه ثابت بوده است. روح نوآوری و تلاش مداوم برای دقت تا کوچکترین جزئیات ، تفکر و عملکرد همه کارکنان را تعیین می کند. با انگیزه خانواده کارآفرین ، این شرکت در شکوه و جلال جدیدی می درخشد. تعهد به سایت تولیدی شرامبرگ را می توان در هر ساعت مچی که نام یونگانس را بر خود دارد مشاهده کرد و احساس کرد. از آنجا که برنامه ممکن است متنوع باشد - از یک ادعا پیروی می کند: ترکیب هنرهای سنتی با جدیدترین فناوری ساعت و طراحی هیجان انگیز. این همان چیزی است که هر ساعت با ستاره را آنقدر منحصر به فرد می کند که می توانیم با افتخار بگوییم:
    جنوب غربی آلمان ، به ویژه جنگل سیاه ، همیشه منطقه ای مخترع و مخترع بوده است. بسیاری از شرکت های صنعت مهندسی دقیق ، که اکنون دارای شهرت جهانی هستند ، منشاء خود را در اینجا دارند. یک سنت طولانی که در آن ایده های نوآورانه باعث تحولات عمده تکنولوژیکی شده است. تجارت ساعت سازی سنتی آلمان و بر اساس آن ، صنعت ساعت رو به گسترش که امروزه هنوز استانداردهای بین المللی را تعیین می کند ، ریشه در جنگل سیاه دارد. ۱۵۳ سال است که در این سنت است: از جنگل سیاه برای جهان. "یونگانس شرامبرگ است و شرامبرگ یونگانس است." این نقل قول ارتباط نزدیک بین کارخانه ساعت و شهر ۵ دره را نشان می دهد. به هر کجا که نگاه کنید ، شرکت و تأثیر آن بر شهر در بسیاری از نقاط قابل مشاهده است. بازدید از شرامبرگ با چشم اندازهای مختلف موزه و ساختمانهای تاریخی ، بینشی در مورد تاریخ جذاب این شرکت ارائه می دهد.

    بستن