ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Talstraße ۲,۷۳۶۵۰ Winterbach,Germany
  • درباره ما : هنگامی که رودولف بوند برای اولین بار در اوایل دهه ۱۹۹۰ مواد شوینده و پاک کننده های پایدار تولید کرد ، بسیاری از مردم سر تکان دادند. ایده استفاده از مواد اولیه طبیعی برای تولید محصولات مناسب پوست بسیار غیر معمول بود. در آن زمان با زمان فکر کردن در مورد دستور العمل های منطقی زیست محیطی مناسب نبود. ترکیبات مضر و مشکوک از نظر زیست محیطی اغلب در آن زمان و متأسفانه هنوز هم امروزه مورد توجه بود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هنگامی که رودولف بوند برای اولین بار در اوایل دهه ۱۹۹۰ مواد شوینده و پاک کننده های پایدار تولید کرد ، بسیاری از مردم سر تکان دادند. ایده استفاده از مواد اولیه طبیعی برای تولید محصولات مناسب پوست بسیار غیر معمول بود. در آن زمان با زمان فکر کردن در مورد دستور العمل های منطقی زیست محیطی مناسب نبود. ترکیبات مضر و مشکوک از نظر زیست محیطی اغلب در آن زمان و متأسفانه هنوز هم امروزه مورد توجه بوده اند. سالها بعد ، هنگامی که آگاهی از اقدامات پایدار و اکولوژیکی افراد زیادی را تحت تأثیر قرار داد ، نشان داد که رودلف بوند با فلسفه خود درست می گوید.
    تا به امروز ، ادعای او در مورد محصولات این است که عملکرد تمیز کردن مطلوب ، تحمل بسیار خوب پوست و بهترین کیفیت اکولوژیکی را ترکیب کند.

    بستن