ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Eichendorffstraße ۲۸,۷۸۰۵۴ Villingen-Schwenningen,Deutschland
  • درباره ما : زیبایی واقعی زودگذر نیست. باهاوس در وایمار پایه و اساس کار زیبایی شناسی معاصر معماران ، طراحان و هنرمندان را بنا نهاد. طرح های محصول بر اساس فرم واضح است. طراحی چیزی فراتر از یک فرم است. قلب محصولات ، ریشه در سنتهای دقیق صنعتی مبتنی بر جنگل سیاه دارد. ابزارهای اندازه گیری و ایستگاه های هواشناسی با کیفیت بالا از این شرکت سنتی ، خلاقیت صنعتگران و توسعه دهندگان و همچنین مهندسان با استعداد ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    زیبایی واقعی زودگذر نیست. باهاوس در وایمار پایه و اساس کار زیبایی شناسی معاصر معماران ، طراحان و هنرمندان را بنا نهاد. طرح های محصول بر اساس فرم واضح است. طراحی چیزی فراتر از یک فرم است. قلب محصولات ، ریشه در سنتهای دقیق صنعتی مبتنی بر جنگل سیاه دارد. ابزارهای اندازه گیری و ایستگاه های هواشناسی با کیفیت بالا از این شرکت سنتی ، خلاقیت صنعتگران و توسعه دهندگان و همچنین مهندسان با استعداد را تجسم بخشیده است. بیش از ۸۰ سال است که طیف وسیعی از تولید را حفظ کرده است. چنین مهارت و مهارت فنی ضروری هر سال می گذرد و نادرتر می شود. اعم از موارد ، شماره گیری یا مکانیزم های فشارسنج - تخصص کارکنان فوق العاده آموزش دیده را می توان در همه اجزای اصلی یافت. در این زمینه ، در ، "ساخت آلمان" یک تجربه محصول بی نظیر است. کیفیت با انتخاب مواد مناسب شروع می شود: همه ابزارهای اندازه گیری به طور حرفه ای از با کیفیت ترین مواد جامد ساخته می شوند. اینها از پلاستیک های با طول عمر بالا و مقاوم برای محصولات مدرن در فضای باز ، تا کروم و فولاد ضد زنگ ، تا مواد ناشناخته ای که قرن ها در ساخت سازهای دریایی مورد استفاده قرار گرفته اند. بسیاری از سازهای دریایی کلاسیک هنوز از برنج مرغوب و ماهاگون گرانبها ساخته شده اند-"ترکیبی از مواد" که مقاومت خود را در تمام اقیانوس های جهان به اثبات رسانده است. طراحی زیبا با الهام از عملکرد مدتها قبل از شعار "فرم به دنبال عملکرد است" ”یک فرمول عمومی برای طراحی شد. جزئیات طراحی سنتی با الهام از کهن الگوهای تاریخی ، ابزارهای اندازه گیری کلاسیک را به عنوان مقالاتی کاربردی و زیبا از نظر استفاده روزانه تبدیل می کند. طراحی خطوط تولید به سبک مدرن از همان استاندارد بالا پیروی می کند. جوایز متعدد برای طراحی محصول خوب مانند جایزه نقطه قرمز یا "ایمنی تمرکز" مرکز طراحی اشتوتگارت ثابت می کند که سنت زیبایی و عملکرد را در بالاترین سطح ادامه می دهد.
    عملکرد دقیق ، قابل اعتماد ، طراحی هوشمندانه ، ساختار محکم و طرز کار بی نقص و دقیق - یک ابزار به معنی کیفیت و طول عمر است که می توانید احساس کنید.

    بستن