ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Auf'm Brinke ۱,۵۹۸۷۲ Meschede,Germany
  • درباره ما : از زمان تأسیس آن توسط هاینریش برندز ، ابزار آشپزخانه با کیفیت بالا تولید شده است. با این وجود ، پس از آزمایش های متعدد با پوشش برای ظروف آشپزی در ۱۹۵۰ ، سرانجام توانست بازار ظروف آشپزی را در سال ۱۹۷۶ متحول کند: اولین ظروف آلومینیومی نچسب ریخته شد و یک ظرف کلاسیک ، تابه با دسته چوبی مشخصه. در یک کارخانه کوچک در آرنزبرگ شروع به کار کرد و اکنون به یک نام تجاری موفق جهانی تبدیل شده است. سنت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از زمان تأسیس آن توسط هاینریش برندز ، ابزار آشپزخانه با کیفیت بالا تولید شده است. با این وجود ، پس از آزمایش های متعدد با پوشش برای ظروف آشپزی در ۱۹۵۰ ، سرانجام توانست بازار ظروف آشپزی را در سال ۱۹۷۶ متحول کند: اولین ظروف آلومینیومی نچسب ریخته شد و یک ظرف کلاسیک ، تابه با دسته چوبی مشخصه. در یک کارخانه کوچک در آرنزبرگ شروع به کار کرد و اکنون به یک نام تجاری موفق جهانی تبدیل شده است. سنت زندگی ۹۷ سال. مانند گذشته ، کیفیت و نوآوری ها به طور مرتب استانداردهای جدیدی را تعیین می کنند. چه از طریق وسایل آشپزی سازگار با القایی و چه از طریق بهبود مداوم مهر و موم های اعمال شده ، این طیف وسیع است و ظروف آشپزخانه مناسب را برای هر نیاز و نیاز ارائه می دهد.
    از سال ۲۰۱۲ ، بخشی از گروه ، تولید کننده مشهور ایتالیایی ظروف آشپزی است که از زمان تأسیس در ۱۹۷۰ با موفقیت در بازار جهانی مستقر شد. علاوه بر مارک سنتی ، یکی از قدیمی ترین مارک های ایتالیایی برای ظروف آشپزی ، همچنین متعلق به شرکت مادر است.
    در اینجا برخی از محصولات برجسته ما وجود دارد. در مورد مارک در وب سایت ما اطلاعات کسب کنید.

    بستن