ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : GOETHESTRASSE ۲۳,۹۵۱۶۳ WEISSENSTADT
  • درباره ما : در سال ۱۹۰۵ یک مغازه شیرینی پزی و شیرینی زنجفیلی در آرام تأسیس شد و سس ، شیرینی زنجفیلی و سایر شیرینی های خوب تولید می کرد. از این نانوایی یک شرکت سنتی ایجاد شد ، که بیش از ۱۰۰ سال متعلق به خانواده بوده است و تا به امروز نه تنها نان زنجبیلی عالی ساخته شده از بهترین مواد و سس محبوب زنجبیل ، بلکه نان کامل خوشمزه نیز تولید می کند.پس از موفقیت بیشتر و بیشتر در تولید شیرینی زنجفیلی خانواده ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۰۵ یک مغازه شیرینی پزی و شیرینی زنجفیلی در آرام تأسیس شد و سس ، شیرینی زنجفیلی و سایر شیرینی های خوب تولید می کرد. از این نانوایی یک شرکت سنتی ایجاد شد ، که بیش از ۱۰۰ سال متعلق به خانواده بوده است و تا به امروز نه تنها نان زنجبیلی عالی ساخته شده از بهترین مواد و سس محبوب زنجبیل ، بلکه نان کامل خوشمزه نیز تولید می کند.
    پس از موفقیت بیشتر و بیشتر در تولید شیرینی زنجفیلی خانواده ، پسرشان هاینریش نیز در سال ۱۹۳۴ به کسب و کار خانوادگی پیوست و در سال ۱۹۵۰ علاوه بر تولید نان زنجبیلی سنتی، شروع به پخت نان سبوس دار و پوپرنیکل کرد. آیا این خط تولید دوم ایجاد شده است ، که تا به امروز بسیار موفق بوده است؟ مانند بسیاری از داستانهای شرکت؟ به طور تصادفی در سرزمین سودیت نان زنجبیلی به نام وجود داشت. تماس گرفت. روزی یکی از آشنایان مؤسس شرکت که از سودت‌لند آمده بود، به دوستش اشاره کرد که در حال فروش یک کارخانه برای «کارخانه شیرینی زنجفیلی» در مونشبرگ، نه چندان دور از ویزنشتات است. هاینریش لوپولد در ابتدا متعجب بود که هرگز در مورد کارخانه تولید شیرینی های زنجبیلی در مونشبرگ نشنیده بود و وقتی به آنجا رسید ، هیچ نان زنجبیلی دور و برش وجود نداشت ، اما نان سیاه عمیق ، نیشکر. هانریش لوپولد ، مخترع و پیشگام ، تجهیزات کارخانه را خرید و شروع کرد ۱۹۵۰ در کنار طیف سنتی نان زنجبیلی او؟ در حال حاضر نیز نان پپرنکل و نان سبوس دار بپزید و نام را برای نوع جدید نان خود انتخاب کنید. در زبان تبتی ، کلمه گل نیلوفر آبی به معنای نماد خلوص است و بنابراین نام کامل نان است که حاوی هیچ گونه افزودنی خارجی نیست. شروع یک داستان موفقیت دیگر ، زیرا نان های خوشمزه سبوس دار که نه تنها به دلیل ساخت خاص خود طعم خوبی دارند. اما در عین حال ماندگاری طولانی مدتی نیز دارند، امروزه آنقدر محبوب هستند که اکنون در تعداد زیادی از انواع مختلف در دسترس هستند. چه به عنوان یک نان چاودار تیره کلاسیک ، چه به عنوان جو دوسر یا موسلی یا در نوع بدون گلوتن به عنوان نان برنج ملایم ، نان های در حال حاضر طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و هر گونه جدیدی با شور و شوق مورد استقبال قرار می گیرد. او یک کودک بود نسل سوم شرکت یک نقطه نرم برای شیرینی زنجفیلی داشت. همراه با همسرش دکتر لورا کرینز-لوپولد ، که را با موفقیت در بازار بین المللی تأسیس کرد ، هنوز علاقه خود را برای بهترین نان زنجبیلی زنده می کند و با تیم آموزش دیده اش ، دائماً در حال توسعه طعم ها و محصولات جدید و ابتکاری است. کسب و کار کوچک صنایع دستی که در سال ۱۹۰۵ تأسیس شد به یک شرکت بین المللی موفق تبدیل شده است. خیلی چیزها تغییر کرده است، اما دو چیز تغییر نکرده است: این شرکت بیش از ۱۰۰ سال است که متعلق به خانواده بوده و محصولات خالص و اصلی را طبق دستور العمل های سنتی پخت می کند.

    بستن