ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Industriestraße ۵,D-۴۰۸۲۲ Mettmann
  • درباره ما : شرکت خانوادگی مونو دارای سبک زندگی و استانداردهای طراحی استثنایی است. برای نسل ها ، لوازم کارد و چنگال و میز با زیبایی بی انتها در دفتر مرکزی در متمان با مهارت کامل ساخته شده است. کارد و چنگال افسانه ای ، که در سطح بین المللی به عنوان یک طراحی کلاسیک تحسین شده است، برای چندین دهه از همه مدها پیشی گرفته است. سطح نوآوری، کیفیت طراحی و استاندارد بالای پردازش هر یک از آیتم های منحصر به فرد، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت خانوادگی مونو دارای سبک زندگی و استانداردهای طراحی استثنایی است. برای نسل ها ، لوازم کارد و چنگال و میز با زیبایی بی انتها در دفتر مرکزی در متمان با مهارت کامل ساخته شده است. کارد و چنگال افسانه ای ، که در سطح بین المللی به عنوان یک طراحی کلاسیک تحسین شده است، برای چندین دهه از همه مدها پیشی گرفته است. سطح نوآوری، کیفیت طراحی و استاندارد بالای پردازش هر یک از آیتم های منحصر به فرد، مونو را به آنچه امروز است تبدیل کرده است. از زندگی؟.
    ویلهلم سیبل I در سال ۱۸۹۵ شرکت خانوادگی ، کارخانه کالاهای بریتانیا را تأسیس کرد. در سال ۱۹۱۱ دومین کارخانه ، تأسیس شد. سیبل در سال ۱۹۳۶ با کارد و چنگال المپیک در دهکده المپیک برلین در سراسر جهان مشهور شد.به دلیل وضعیت خوب نظم در سالهای پس از جنگ ، نیروی کار در حال حاضر تقریباً به ۱۰۰۰ کارمند افزایش یافته است. یک رکود سریع در دهه ۱۹۵۰ به دنبال داشت و ۹۰ درصد از کارخانه های کارد و چنگال آلمانی از بین رفتند.در سال ۱۹۵۸ هربرت سیبل تصمیم شجاعانه ای برای تولید محصولات طراحی محور گرفت. این امر وجود را تضمین می کند. بیش از ۴۰ سال است که محصولات خود را با طراحان توسعه می دهد. اینها در فرایند تولید با سطح بالایی از تلاش دستی تولید می شوند. این محصولات تقریباً به همین مدت در سراسر جهان با جوایز و جوایز شناخته شده اند.علاوه بر جوایز کلاسیک مختلف از مراکز طراحی و موزه ها، ناشر فرم در سال ۱۹۹۸ یک نشریه را به کارد و چنگال تکی توسط پروفسور پیتر راکه در مجموعه اختصاص داد؟ طراحی کلاسیک ؟
    این جایزه از سوی دویچه پست ، که مجموعه تمبر پستی ویژه ای دارد؟ طراحی در آلمان؟ تمبرهای خود را به اشیاء طراحی نمونه از دوران پس از جنگ اختصاص می دهد. در سال ۱۹۹۸ اولین بلوک چهار تایی با نقوش اشیاء از دوره های هنر نو و باهاوس ظاهر شد. کارد و چنگال به عنوان نمونه ای از موفق ترین نماینده طراحی میز مدرن نشان داده شده است. نقوش دیگر عبارتند از تلویزیون که توسط هربرت هیرش از در سال ۱۹۵۸ تنظیم شده است ، "بطری مروارید" که توسط گونتر کوپتز در سال ۱۹۶۹ طراحی شده است ، که امروزه نیز به عنوان یک بطری قابل استفاده مجدد برای نوشابه و لیموناد مورد استفاده قرار می گیرد و طراحی تراوش مغناطیسی قطار ، که الکساندر نیومایستر در سال ۱۹۸۴ برای طراحی کرد. در حال حاضر در نسل پنجم به عنوان یک شرکت خانوادگی است ، از ابتدای سال ۲۰۰۶ به عنوان شریک طراحی سیبل با مارک های.

    بستن